Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
phormicola schreef:Cayenne schreef:Misschien een vervelende vraag, maar hoe staat het met jullie huid?
Omdat ik ben blijven sporten valt het bij mij op zich nog heel erg mee (heb gelukkig niet zo'n 'schort') maar heb geen strakke buik en bovenbenen meer natuurlijk. Een operatie ben ik nog niet zo voor, maar soms denk ik er wel eens aan.
Ben benieuwd of nog meer mensen hier mee zitten.
Ik zit hier heel erg mee. Ik heb vrijwel geen vet meer op m'n buik, maar doordat ik overtollig vel heb is het niet strak en lijkt het alsof ik een buikje heb. Ik kan er op slechte dagen wel om janken: ik heb zo hard m'n best gedaan, maar word nog steeds afgestraft
Een tummy tuck zie ik dan weer niet zitten, ik vind de littekens nogal lelijk. Mijn hoop is dat de huid over de jaren nog ietsjes zal krimpen, maar mooi strak zal ik denk ik nooit worden
CK88 schreef:phormicola schreef:als je strakker word is aankomen juist een goed teken = spieropbouw.
Echt? Dat zei mijn vriend ook maar ik geloof er niks van. Wanneer val je af dan?

Cayenne schreef:Kijk, dat kan ik dus heel goed begrijpen. Ik zit er zelf niet zo erg mee, maar ben bang dat een vriendje er straks op gaat afknappen. Voor mezelf zou ik de operatie dus op dit moment niet willen, maar ben er toch wel degelijk onzeker op. Zit dus nog in het midden.
En het is inderdaad net een straf.. Heb je er zo hard voor gewerkt en kun je er nog niet van genieten. Ik draag wel jurkjes etc maar heb er altijd corrigerend ondergoed onder.
Als zo'n man van je houdt vind ie je ook fantastisch mét lubberend buikje hoor