Zilfstar schreef:Dreamybol: op 15 december supermarktactie bij de AH in maarssendorp en maarssenbroek (staat op de website vd VB)
Vrijdag dus even naar de appie zien te komen, dankjewel!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NathalietjeB schreef:rommulus schreef:Wat ik me nu ineens spontaan af vraag...
Zou er ook vraag zijn naar condooms ed ???
Kromme gedachten gang eigenlijk maar anti conceptie zit bij veel niet in het zorgpakket en ik neem aan dat mensen niet voor de lol jaren droog willen staan
heb geen idee of idd de pil ofzo
rommulus schreef:Wat ik me nu ineens spontaan af vraag...
Zou er ook vraag zijn naar condooms ed ???
Kromme gedachten gang eigenlijk maar anti conceptie zit bij veel niet in het zorgpakket en ik neem aan dat mensen niet voor de lol jaren droog willen staan

DeBuurvrouw schreef:Een goedkoop blAuw supermarkt keten had allemaal nog paas artikelen over (ja veel chocola en snoeperij) maar de VB wou het niet ophalen want dan moesten ze wel 6palleten overstapelen en dat vonden ze teveel werk!![]()
Nou is chocola en snoep miss niet prioriteit 1 of 2 maar vond die reden zo stom dat ze het afwezen omdat de medewerkers het teveel werk vonden.![]()
Hoeveel gezinnen zouden wel niet blij zijn geweest met een choco ei oid.
Zilfstar schreef:Heb idd nu 4 pakken macaroni EN 4 potten saus meegenomen. Helaas mag ik de verse groenten en vlees dus niet aanleveren, maar willen ze echt houdbare dingen krijgen. Ik hoop dan wel dat de VB in zo'n pakket en een pak pasta en een pot saus doet...
.
.