knijp jij puistjes uit, of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:43

Hier ook zo'n tik :))

Mijn ex had er best last van op zijn rug, die moest er dan ook regelmatig aan geloven en vooral in de zomer. Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om naast een witte stippelrug aan het zwembad te liggen _/-\o_
Meestal ging hij toch zo hard verbranden dat die rode bultjes niet meer opvielen :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:44

Ik knijp ze uit. Zonder ontsmetten etc. Als er echt al een wit kopje opzit dan zet ik er een speld in, maar anders gewoon 2 vingers en pats!

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:45

Ik knijp het uit en maak het meestal niet specifiek schoon. Heb nooit er wat aan overgehad of iets :')

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:45

Ik knijp en duw behoorlijk veel, omdat het gewoon verslavend is op een of andere manier :P. Ik krijg er geen littekentjes van trouwens, dat krijg je pas als je het korstje eraf krabt en dan moet je ook nog pech hebben. Ik zou er in ieder geval niet bang voor zijn :).

lotte_horses

Re: knijp jij puistjes uit, of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:47

Hier nog een knijper :D
Maar het uitknijpen van andere hun puistjes, no way!... :r

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:49

Haha wat grappig dacht altijd dat ik de enige was met deze tik :o

Ik kan er ook niet van afblijven, maar soms zit ik er echt teveel aan en dan blijft er echt een hele rode buld over -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:55

badeendje schreef:
Ik knijp en duw behoorlijk veel, omdat het gewoon verslavend is op een of andere manier :P. Ik krijg er geen littekentjes van trouwens, dat krijg je pas als je het korstje eraf krabt en dan moet je ook nog pech hebben. Ik zou er in ieder geval niet bang voor zijn :).

Ik heb er tot nu toe één litteken aan over gehouden.. Geen mooie, op mijn kin. Klein, maar je ziet het wel. Dus eigenlijk moet je het niet doen, want je kan er wel littekens van krijgen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:19

En wat dachten jullie van onderhuidse pukkels? Die zijn zo pijnlijk!
Daar zit ik ook altijd aan te pulken, op de drukken en in te knijpen. Soms komt er echt een mega bult!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 21:32

Pasamba schreef:
En wat dachten jullie van onderhuidse pukkels? Die zijn zo pijnlijk!
Daar zit ik ook altijd aan te pulken, op de drukken en in te knijpen. Soms komt er echt een mega bult!

Pff, ja dat is echt vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:42

En de verlossing als je ein-de-lijk alles weg hebt kunnen werken van zo'n puist die best pijn deed omdat je huid er van ging spannen?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:45

Klimop schreef:
Ik knijp ze altijd uit.. vooral die hele dikke kun je zo heerlijk laten exploderen, hahaha :D :D

Ja, heel smakelijk die spetters op de spiegel. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:46

Hoe dicht sta jij bij de spiegel dan?

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:54

Ik heb na al die jaren nog steeds last van die krengen haha
Heb nu maar bij de apotheker een zalfje gekocht.
Werkt ideaal!
Het zet je poriën open waardoor de puist (of opkomende puist) uitdroogt.
(dus ook die onderhuidse krengen!)
Echt heerlijk spul! (wel lekker je huid blijven verzorgen).
Ik had ook last van een paar rode vlekjes onder mn kaak, (lichte acne ofzo?) en dat is ook helemaal verdwenen! :D

-btw het is dit spul; Benzoyloeroxide hydrogel 5%pch-
Was iets van 3-4euro :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:58

Varekaj schreef:
Hoe dicht sta jij bij de spiegel dan?
Hogedrukpuistjes... :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:59

Ik heb wel eens puistentroep teruggevonden op 1.5m. Oeps.

Maar ik knijp ze ook altijd uit. Ik heb wel littekens, een paar, maar die komen doordat ik een niet rijpe volledig aan gort heb geknepen dan. Of vreselijk aan een korstje heb zitten pulken elke keer. Van de simpele knallen en klaar heb ik geen littekens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:09

Mizora schreef:
Ik heb wel eens puistentroep teruggevonden op 1.5m. Oeps.

Fire away!

Sorry :=
Dat heb ik nog niet gehad. Wel dat je een kleintje ziet, knijpt en dan blijft het maar komen.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 08:47

Nou bij een hele grote was het wel echt zo'n mooie explosie, heerlijk :D Ik knijp ze ook altijd uit. Bij Oprah zag ik een keer dat je met een steriele naald zo midden door die puist moet prikken en dan scheur je hem open en als het goed is loopt het er dan makkelijk uit (heel smakelijk verhaal :') ) Dat is het beste en de kans op littekens is zo het kleinst. Klein probleem ik heb een naaldenfobie dus ik wordt altijd super misselijk en dan hoop ik maar dat die naald erdoor is voordat ik flauwval.... Anders gewoon old school knijpen (geeft ook meer voldoening) :) Btw dat uitknijpen van andermans puisten is echt een vrouwen tik de meeste van ons hebben dat en ik kan er ook echt niet tegen mensen met allemaal witte puntjes op hun gezicht zo vies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:22

Een zwart puntje kan anders ook aardig verrassend uit de hoek komen hoor op dat vlak.
Zie ik een puistje bij mijn vriend dan zeg ik dat, en krijg ik 9/10 de reactie "ja die staat er goed, zal wel weggaan wil geen littekens". Loopt hij dus een dag of 2 met een witte stip rond. Gelukkig zijn het nooit echt opvallende...

Meest irritant is zo'n dikke puist voelen opkomen (op je werk, op school) en denken "och valt nog mee" tot je in de spiegel kijkt en zo'n joekel ziet pronken.
Of glad naar een feestje vertrekken en tegen dat je naar huis gaat ontdekken dat er zich een joekel ontwikkeld heeft door je make-up heen...

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:26

inderdaad met een klein naaldje, dan springt je huid niet kapot !

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:04

Puisten uitknijpen bij anderen gadver!
Moet er niet aan denken hahaha
Ben blij dat ik die "vrouwen tik" niet heb :P

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:14

Ik doe het bij mezelf ook altijd, maar bij een ander, gatver, dat zou ik ook echt niet doen hoor. :+

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:20

Ik doe het bij mezelf wel altijd, maar zou het nooit bij een ander kunnen hoor.. Bah :+

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:23

Ik knijp ze ook altijd uit. Douchen op 40 graden dat ze lekker rijp worden :') en dan gelijk even uitknijpen. Komt altijd een halve liter ( nee dat is overdreven maar wel véél bloed mee. Ik heb een tijdje bloedverdunners gehad als er dan zn kreng open ging dan bleeef het er maar op druppen heeel lastig :')

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:24

Hua....dat is toch niet goed als t gaat bloeden?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:25

geweldige uitspraken haha.. ik heb er gelukkig niet heel veel meer dankzij de diana35 pil, mijn vriend op zijn rug soms en dan ben ik helemaal in me hummetje als ik hem weer mag pijnigen hahahah

eerst je gezicht stomen en dan uitknijpen hoef je niet zo hard te duwen en dus minder kans op littekens of wondjes