Denise_Tink schreef:Het is inderdaad een rotziekte, ik word er gestoord van. Ik wil heel graag de oude weer zijn, maar krijg te horen dat ik er rekening mee moet houden dat ik nooit meer de oude zal worden. Ach ook daar leren we mee leven! Gelukkig kan je dat wel, en ook gewoon blijven doen, je moet er tenslotte toch weer aan 'wennen', ik doe het ook hoor alleen tja... Die buikpijn is niet altijd alles.
Echina force is weerstand verhogend, de een gelooft er wel in de ander niet maar proberen kan geen kwaad. Verder goed dat je naar de huisarts gaat, schaam je niet!! Ik heb de eerste maand gemiddeld 3x per week bij de huisarts gezeten, wat 2x een dagopname ziekenhuis werd. Misschien slim om naar je leverwaardes te laten kijken vanwege die buikpijn oif hebben ze dat al gedaan?
En nog een tip, gooi school aan de kant hoe erg het ook lijkt. Ik heb op het nippertje mijn HAVO-diploma alsnog gehaald zonder lessen te volgen, maar wat heb ik spijt van die keus... Ik had liever rustiger aan gedaan en het jaar over gedaan, dan nu nog steeds de klachten hebben omdat ik mezelf toen zo uit de naad heb gewerkt... Succes en voor vragen kun je altijd pb'en
Ik ben pas 3 maanden ziek en ik ben nu al helemaal gestoord van alles dat ik niet kan. Mijn hoofd wil zo graag mijn oude sportieve zelf zijn, maar mijn lichaam zegt gewoon nee.. Die buikpijn hè, ik word daar gewoon zo moe van. Ik zit ook altijd van 'ik had liever mijn beiden poten gebroken, dan dit nu al 3 maanden'.
Dankjewel voor je tips, zoals ik al zei, over school zit ik nu erg te twijfelen. Morgenavond heb ik een gesprek met mijn mentor en mijn mamma over alles,
misschien toch beter om alles opzij te zetten