s'avonds misselijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:41

Dat heb ik wel gemerkt Vintage, tot op een week geleden geen hormonen gebruikt.
Kreeg binnen een week dusdanige klachten dat ik gestopt ben.
Veranderde van vrolijk in depressief, hoofdpijn, spier en gewrichtspijn, misselijk etc. :(
Gestopt en binnen no time was ik weer vrolijk, nu de rest van die hormonen eruit laten slijten.

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 07:31

ja maar ik zat er al meer dan 2,5 jaar aan dus dan zou het allemaal wel weer goed moeten lopen :P

Grapjasjes12

Re: s'avonds misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:17

Het maakt niet zoveel uit hoor meestal, in die 5 jaar dat ik 's avonds misselijk ben heb ik nooit anticonceptie gebruikt.

Saaarr

Re: s'avonds misselijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 22:22

Ja, maar doelde op t bericht hierboven. En de pil heeft bij mij ook vreselijk gewerkt dus t zou er best van kunnen komen..
Maar ja dat is ook maar gissen, ik kijk wel wat de dokter gaat zeggen als ik er langs ga :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:24

Ik slikte de pil eerst 's avonds voordat ik naar bed ging en toen was ik elke nacht misselijk (tot overgeven aan toe). Toen ben ik 'm 's ochtends gaan slikken en had ik geen last meer van misselijkheid.
Ben nu echter helemaal met de pil gestopt (na 'm jaren te hebben gebruikt), omdat ik er helemaal niet goed tegen kan (elke dag hoofdpijn, op een gegeven moment ook meerdere keren per week migraine).

Weet niet hoe laat jij hem in nam? Maar als je gestopt bent zou het wel redelijk snel moeten over gaan als het door de pil komt, was bij mij wel tenminste.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 13:36

Ik heb ook vaak 's avonds/ 's nachts last van mijn maag. Bij mij komt het helaas door een maagzweer :(