Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lien01 schreef:In het begin van onze relatie heb ik het er wel al met men vriend over gehad dat als we het niet veilig zouden doen dat ik toch niet wil dat hij klaarkomt als hij nog in mij zit, maar dit is toch wel al 3 keer gebeurd. Dus we hebben er wel al over gepraat en hij nam het serieus op en zij dat hij zijn verantwoordelijkheid zou nemen moest het een ongelukje zijn..
Betteke schreef:Sorry hoor, je zegt dat je onveilige seks hebt gehad en je vervolgens kapot schaamt om een zwangerschapstest te gaan kopen. Als je je niet kapot wil schamen zou ik eerst maar eens beginnen met veilige seks.

, probeer je niet te druk te maken, momenteel kun je er toch niets mee tot dat je de test hebt gedaan, en het is wel handig als je gewoon de pil op het zelfde tijdstip in neemt, gewoon bij je tandenborstel neerleggen ofzo? sterkte en hoop dat je een beetje slapen kan vannacht

Heb zaterdag een drukke dag gehad, resultaat; ziek, huilerig, overknuffelig en overemotioneel. Ik huil om een paar mooie foto's en heb constant behoefte aan knuffelige aandacht.