Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gabyfedde schreef:Wat bedoel je met een neptand? Aangezien je zegt dat er ook nog een stukje eigen tand zit, neem ik aan dat het een grote composietvulling (opbouw is).
Als zou het een kroon zijn kan daar prima een wortelkanaalbehandeling doorheen gedaan worden hoor.
saskiakefie schreef:Bedankt voor de reacties. Ik heb een ibu profen ingenomen en nergens meer last van, dus das wel ff fijn.
Die neptand ik weet niet wat het is, iig kwam het na aanleiding van een ongeluk waardoor mn tand tot aan het tandvlees was afgebroken. Was nog net een mini stukje over om een nieuwe tand aan te kunnen maken,
pijn heb je niet voor niks. 

saskiakefie schreef:Pff de pijn wordt echt steeds erger![]()
Ik heb wel dit gevonden, hier staat dat je een stuk meer mag?:
Bij volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar wordt meestal begonnen met 2 tabletten (400 mg
ibuprofen) in een keer in te nemen, zonodig gevolgd door 1 of 2 tabletten (200 - 400 mg ibuprofen)
per keer elke 4 tot 6 uur, maximaal 6 tabletten (1200 mg ibuprofen) per etmaal.
Ik heb nu drie kwartier geleden een 200 mg ingenomen maar merk er echt helemaal niks van.
.Shirley schreef:Ik denk dat je 200 mg tabletjes hebt ?
Dan mag je er 6 , op zijn hoogst dus 1200 mg per 24 uur
( uit de bijsluiter van mijn Kruidvat Ibuprofen )
Edit: sterkte met je examen !
Citaat:maximaal 6 tabletten (1200 mg ibuprofen) per etmaal.
?
saskiakefie schreef:Bedankt. NiFallor: De Tandarts zei dat paracetemol niet werkt en ik echt ibu moest nemen. Kan ik niet gewoon elke 4 uur 2 tabletten van 200 mg nemen?