Toevallig was mijn moeder fysiotherapeute, dus die kon mij regelmatig masseren, maar dat hielp altijd maar heel eventjes en was bijzonder pijnlijk.
Na een paar jaar kon ik mijn nek en schouders bijna niet meer bewegen. Wist niet meer hoe ik het had, hoe te zitten, te staan of liggen... echt heel vreselijk. Inmiddels ben ik dus 25 jaar verder....
Fysiotherapie, mensendieck, steunzolen, chiropractor... hielp allemaal niks. Uiteindelijk maar aan de pijnstillers als het echt te gek werd, maar een echte oplossing was er nooit.
Tot ik eerder dit jaar Paul Young tegen het lijf liep. Zelf een voormalig pijnpatient die uit pure wanhoop om zelf uit de pijn te komen 20 jaar geleden begonnen is met zijn eigen zoektocht gestart is naar een ECHTE oplossing voor pijn. Het is hem gelukt om te ontdekken hoe de hersenen nou echt met pijn omgaan, wat er daadwerkelijk in je lichaam gebeurt als je pijn hebt.
Hij heeft met deze nieuwe kennis een behandelingstechniek ontwikkelt. Het blijkt dat je eigen hersenen met behulp van zijn behandeling in staat zijn om de pijn en bewegingsbeperkingen in het eigen lichaam los te laten. Dus de pijn verdwijnt dan en je kunt je meteen weer vrijer bewegen. Zonder medicijnen, manipulatie, operaties of produkten. Veilig, snel en volledig natuurlijk.
Voor het eerst in mijn volwassen leven heb ik dus geen pijn meer en kan ik mij weer normaal bewegen! Wat een bevrijding....
Zo'n bijzondere ervaring ook om mijn pijnen tijdens de behandeling stuk voor stuk weg te voelen zakken. Vooral omdat ik mij zoals velen erbij neergelegd had dat er niets aan gedaan kon worden. Dat ik er maar mee moest leren leven.
Nou, niets is minder waar dus!
Paul is werkt normaal in Engeland, maar is nu een aantal weken in Nederland. Zijn website is http://www.padoyo.org en mocht er iemand behoefte hebben aan een Nederlandse vertaling kun je mij altijd even een Pb sturen.