Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:Ik ben ergens namaak Camel tegengekomen, weet alleen niet meer waar dat was natuurlijkMaar die DK tab wordt over het algemeen lekker gevonden. De echte sigaretten/shag smaak ga je iig niet vinden. Daar ben ik al over uit.
Ik ga hem hier bestellen: http://www.e-cig4u.nl/
Daar hebben ze alles wat ik wil, niet te duur en nu zelfs in de aanbieding
stef schreef:Das 3 dorpen verderop!
Ik ga me toch eens inlezen
Wat zijn jullie zeg maar per maand kwijt?
betadine schreef:Ik volg mee. Wil al een tijdje eentje kopen. Wil eigenlijk de zwarte ego-t type b, maar die is niet voorradig (al meer als een maand) en ga nu waarschijnlijk de type a kopen in de plaats.
renee16 schreef:Ik heb de supersmoker weleens geprobeerd, zonder succes..
Beetje licht gevoel van ''harde zuigen' maar geen verzadiging naar mijn wil naar een sigaret. Dus daarna gewoon weer een brandend sigaretje opgestoken..
ze zijn overigens wel grappig voor naast of niet roker, aangezien ze ook in appelsmaak etc te krijgen zijn (niet verslavend) Maar dat is meer voor een gelegenheid.
Ik ben nu op dit moment een maandje gestopt met roken zonder enige hulp.
Amy77 schreef:Ben erg benieuwd..ook naar het gewicht, of dat te vergelijken valt..
Als ze nou eens zoiets uitvinden met een echt filter erop, dan is het mss nog iets voor ons
Ik wacht jouw bevindingen ook eens af..
Amy77 schreef:Ooh wat zonde..zou ook echt wat voor mij zijn, uit t raam gooien haha.
Ze hebben ook van die wegwerp dingen zag ik gisteren, kosten een tientje en kan je 500 keer mee doen..maar wel 18 mg..
phormicola schreef:Amy77 schreef:Ooh wat zonde..zou ook echt wat voor mij zijn, uit t raam gooien haha.
Ze hebben ook van die wegwerp dingen zag ik gisteren, kosten een tientje en kan je 500 keer mee doen..maar wel 18 mg..
Ik vind die heel erg goed te doenDrie trekjes en ik vond het wel weer goed en ik voelde me een heel stuk beter! Ik kan ze nu in de buurt alleen niet meer vinden, helaas.
_Nelleke_ schreef:*Komt binnenvallen*
Ik ben 5 maanden gestopt geweest, maar na een tijdje niet lekker in m'n vel weer naar de sigaret gegrepen.
Ik erger me vooral aan de vieze stank en natuurlijk de kosten van mijn vervelende verslaving. Stoppen wil ik wel, maar nu even niet.![]()
Nu zag ik op i'net de Green Smoke en het spreekt me heel erg aan. Heeft iemand ervaring met deze?
Wat ik me vooral afvraag, een gewone sigaret is na een hijs of wat (10?) op, ben je met zo'n e-sigaret niet geneigd om veel langer te roken waardoor je verslaving erger wordt? Hoe werkt dat voor de e-smokers? Wanneer 'stop' je weer met je sigaret.