Dat anti-snaaipotje is wel een hele goede. Ga ik maken

@Cayenne: Ik heb eigenlijk nooit honger, volgens mij. Soms als ik een ochtend veel gedaan heb, dan heb ik trek in lunch. Maar dat extreme eten doe ik niet vanuit honger.
Ik doe eigenlijk nooit boodschappen, en als ik dat wel doe lukt het me best aardig om alleen maar gezonde dingen te kopen.
Maar wilskracht... nogmaals, ik weet niet hoe, waar... wat ik moet doen om die aan te spreken. Potverdorie zeg.

@bovenstaande twee opmerkingen:
Ik kan ook in een eetbui een kilo worteltjes eten en daarna 'vrolijk' verder gaan met ongezonde dingen of boterhammen of zo.
En dan begin ik niet te eten vanuit honger. Eerder vanuit een suikerdip nadat ik normaal gegeten heb.
Of tussendoor, als ik me poedersuiker voel.
Ik kan helaas niet gaan sporten hoewel ik dat enorm graag zou willen.Vaak ben ik gewoon te moe om fatsoenlijke maaltijden te maken,het verschil tussen honger en trek is moeilijk.

Maar heb zelf last van mijn gewicht, en mijn paardje ook. Ik wil gewoon alles behalve nog zwaarder worden. Afvallen komt in een betere periode wel weer.
Je voelt je na die 3,5 km zeker wel lekker!?
)

. Of ga ik -zoals iemand al voorgesteld had- mijn nagels lakken.
Van de zomer toen ik op dieet was zeiden veel mensen dat, terwijl ik 'maar' 4-5 stuks fruit at op een dag.
weet er alles van
) maar daarna is het niet meer te stoppen, na een hoeveelheid die voor veel mannen al veel is. Lijk ik niet 'verazdigd' en kan ik vlot een hele zak chips erachter aan eten.