Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_AlMaraam_ schreef:Wat noem jij dan spoed? Het heeft toch ook weinig nut om naar de HA te gaan als er toch foto's gemaakt moeten worden.

julio111 schreef:Jaa, het probleem is dat morgen mijn proefwerkweek begint, dus moet even kijken hoe het allemaal uitkomt met de tijden dan! Ik zal nog even een icepack pakken en kijken hoe het morgen gaat!
3 weken met een gebroken voet ja? Dat is wel erg knap haha! Lijkt me heel pijnlijk

YamaSaki schreef:_AlMaraam_ schreef:Wat noem jij dan spoed? Het heeft toch ook weinig nut om naar de HA te gaan als er toch foto's gemaakt moeten worden.
Iemand die in levensgevaar is, noem je spoed...
Iemand die een val heeft gemaakt en daarbij zn hoofd/nek/rug heeft geraakt noem je spoed...
Iemand met een gebroken voet ofz, dagen later...noem je geen spoed
Ben zelf eens door een agent naar de EH gebracht, omdat ik was gevallen en mn pols amper kon bewegen, en op mn kop was geknald.
In mijn geval was mijn pols bijzaak, maar door mn hoofd was het wel handig.
Stel je valt of wat dan ook, en je hebt zo een last van je pols/voet...etc...dat je het niet uithoud en je gaat direct...tja dan kan je beter naar de EH
(Als je de huisarts niet kan bereiken of de huisartsenpost zegt, ga maar langs).
Als je vergaat van de pijn...dan is het logisch om langs de EH te gaan (ook als het een dag later is of iets, want de pijn etc kan erger worden).
Maar zoals nu met de TS, is het geen spoed zo te lezen en te zien aan haar reacties
_AlMaraam_ schreef:Waarom zou je niet naar de spoed kunnen gaan als het een paar dagen geleden gebeurd is? Ik heb een keer een ongelukje gehad met het paard op een zondag en ben de volgende dag naar spoed gegaan omdat ik het niet meer uithield van de zeer. je wordt wss toch door je HA doorgestuurd voor foto's.
Dus naar de spoed ermee TS!
Wat Armaris ook zegt "als je tot vandaag kon wachten, dan ook wel tot morgen". Maak je dus niet te druk..