ShauniBef schreef:Ga met bokkers meeten?
Zijn er wel belgische bokkers die dat willen ?
Van in de buurt ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Morrow_Less schreef:liannepalle1 schreef:Kan je vrijdag niet met je vriend mee naar zijn vrienden? Misschien zijn zij wel erg gezellig en dan ben jij ook niet alleen thuis..
Nee, ik laat hem liever zelf gaan
Ik wil niet diegene zijn dat hem tegenhoud + ik ben geen lid (is een soort clubhuis en je moet lid zijn)
4EverHobbes schreef:Citaat:Maar wat hij niet weet is dat ik alleen ben, ik ga vrijdag eenzaam thuis zitten in mijn bed, met de laptop op schoot vergezeld met een doos kleenex.
Met zwelgen in zelfmedelijden bereik je al helemaal het tegenovergestelde. Als jij 'noodgedwongen' alleen bent omdat je vriend er niet is, ga dan zelf wat ondernemen. Sluit je aan bij een sportclub, zoek een baantje, ga op een chat site, ondernéém. Met alleen thuis zitten en jezelf zielig vinden schiet niemand wat op. Dit straal je waarschijnlijk (onbewust) ook uit.
En 'ja, maar..' moet je snel loslaten. Gewoon doen. Je leven is te kort om ongelukkig te zijn.

Jolienn schreef:Je moet nu even ophouden met alles gelijk af te wijzen 'omdat het toch niet werkt volgens jou'. Laat dat los! Er is hier in dit topic al iemand die zegt ik wil best wat leuks met je gaan doen, daar reageer je niet op en suggereert vervolgens dat zo'n topic openen waarschijnlijk toch geen nut heeft omdat je elkaar niet kent. Ideale manier JUIST, zo leer je elkaar kennen. Ik zit ook in zo'n topic, Friese stappers. Iemand vroeg zich af of er mensen waren in Friesland die wel eens op stap gingen en behoefte hadden eens af te spreken. Zitten inmiddels in ons 2e topic en ik heb hierdoor een bijrijdpaardje in de omgeving.
Geen dingen de kans! Anders wordt het nooit iets.. Je moet er zelf moeite en tijd in steken, en niet meteen bij de pakken neer gaan zitten als iets 1x niet lukt.
Wat is de reden dat jij je vriend niet wil vertellen dat je zo eenzaam bent? IMO is hij juist iemand (doordat hij dichtbij staat en je hem kunt vertrouwen) om zo iets bij neer te leggen en je te laten helpen.
Morrow_Less schreef:Maar hoe vind je bokkers in BE van in de buurt ?
en als het niet bestaat: open het dan, of ga in het Belgentopic meepraten?
Ik zat zelf in zo'n topic en heb hier mijn beste vrienden gevonden denk ik! Echt heel gek hoe dat gelopen is, maar 't is toch echt zo 
dus zoek eens of er paardenmensen uit jouw provincie zijn? Of begin gewoon in het Belgentopic?
En legt alleen maar een druk op de relatie denk ik, zoals hier ook gezegd is.
Niet slecht bedoeld hoor, maar gewoon als motivatie: gewoon DOEN!

upendo schreef:Meiske, er zit een wisselwerking in alleen zijn en zorgen dat je dat niet bent.
Ik zit nu in een nieuw jaar bij mijn uni. Ik heb mijn jaar over moeten doen, de intro voor nieuwe studenten heb ik gemist, ik kwam dus totaal bleu aan bij de colleges.
Je maakt grotendeels je eigen sociale omgeving.
Je kan ervoor kiezen om niks te ondernemen, je kan er ook voor kiezen om dat wél te doen.
Ik heb mn hele week flink volgepland.
Morgen met een paar medestudenten afgesproken om samen te studeren, donderdag met een vriendinnetje afgesproken die ik ken via bokt, donderdag komt mn vriendin erbij...
Na mn tentamens ga ik beginnen met volleybal.. Om lekker bezig te zijn en me ook niet alleen op te hoeven sluiten op mn kamer.