Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lynn_Nikita schreef:Maar je hebt nooit nee gezegd of wel, alleen wat smoesjes gebruikt. Wist die hele jongen wel dat je er geen zin in had?
Nu wordt hij na anderhalf jaar misschien wel opgepakt voor iets waar hij zelf misschien niet eens een idee van heeft dat je niet wilde.
Lynn_Nikita schreef:wsundayl schreef:Ja, dat is een hele domme vraag
meningen verschillen, ik vind dat dit geen domme vraag was.
domme vragen bestaan namelijk niet
purny schreef:@San87: Het valt onder verkrachting want het is binnendringen in iemand zonder toestemming. Als ik bij jou bij wijze een vinger in je oor zou steken valt dat volgens de wet onder verkrachting. Ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt...
michelle933 schreef:purny schreef:@San87: Het valt onder verkrachting want het is binnendringen in iemand zonder toestemming. Als ik bij jou bij wijze een vinger in je oor zou steken valt dat volgens de wet onder verkrachting. Ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt...
sorry hier moet ik wel hard om lachen![]()
Meen je die echt een vinger in je oor valt onder verkrachting ghhehe hihi
Killyenn schreef:Ongepaste vragen wel. Jouw vraag is niet alleen ongepast in deze situatie, maar ongepast in het algemeen. Nogmaals: het heet victim blaming en komt voort uit rape-culture, een schadelijk cultureel idee dat het slachtoffer verantwoordelijk is voor haar aanranding of verkrachting door de kleren die ze aanhad, of omdat ze niet hard genoeg gevochten heeft, of een ander totaal niet relevante reden. De enige die er voor zorgt dat iemand verkracht wordt is de verkrachter. Of iemand wel duidelijk genoeg 'nee' zegt is niet van toepassing. Waar het om gaat is dat iemand haar gepusht heeft om seks te hebben terwijl ze op geen enkel moment een duidelijke, enthousiaste 'ja' heeft laten horen. Dat is niet oke, en je kunt zijn gedrag niet verantwoorden door haar te vragen of ze wel duidelijk genoeg nee heeft gezegd. Dat is als zeggen dat iemand die aangereden is door een dronken chauffeur niet hard genoeg geroepen heeft dat hij moest remmen.
Lynn_Nikita schreef:wsundayl schreef:Ja, dat is een hele domme vraag
meningen verschillen, ik vind dat dit geen domme vraag was.
domme vragen bestaan namelijk niet
wsundayl schreef:Je vraagt zelf of het een domme vraag is, mijn mening is ja. Sorry ts, dat ik zo op iemand in jouw topic reageer maar kan me zo giftig maken om dat soort opmerkingen. Wens je nogmaals heel veel sterkte, je mag me altijd pb-en als je je verhaal wilt doen.