ik zou er zeker even naar laten kijken, dat kan geen kwaad! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nientje78 schreef:Geryon schreef:Jeetje, dat is lang! Ik ben maar héél soms ongesteld, om het half jaar ofzoiets. Ook niet goed natuurlijk, moet ook wel iets mis met mij zijn.
Dat heb ik ook en ik schijn een bepaald hormoon niet aan te maken waardoor je zwanger word.Citaat:Maar vind sommige posts hier wel overdreven. Gelukkig ben je niet zo snel bang.
Wat vind je er precies overdreven aan?
Onze kennis dacht er ook zo lichtzinnig over.
'ach....het zal wel overgaan'
'ach....komt wel goed'
En nu groeien er 2 kinderen zonder hun moeder op.
Ze is ook gewoon veels te laat naar de dokter geweest (pas na 3-kwart jaar ofzo na heel veel aandringen van iedereen)
Tuurlijk.....het hoeft helemaal niks ernstigs te zijn,
maar ik wil met mijn verhaal wel duidelijk maken dat je het wel serieus moet nemen!
Geryon schreef:Jeetje, dat is lang! Ik ben maar héél soms ongesteld, om het half jaar ofzoiets. Ook niet goed natuurlijk, moet ook wel iets mis met mij zijn. Maar vind sommige posts hier wel overdreven. Gelukkig ben je niet zo snel bang. Zou maar gewoon maandag een afspraak maken en zien wat de huisarts zegt.
Hannanas schreef:Geen uitstrijkje gehad voor de zekerheid?
Of je hormoongehalte checken.
Zou ik toch op z'n minst op z'n plaats vinden ipv hormonen in je lijf stampen.
Artsen van tegenwoordig... Voor elk symptoom een pilletje... Ipv de oorzaak opsporen.