Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Th0mas schreef:Respect!
Mooie inspiratie oor vele bokker hier met hetzelfde probleem als jij.
Word je nog geopereerd voor een huidoverschot?
heb afgesleten) en nu een crosstrainer, is de huid nog redelijk strak, in ieder geval niet zo slap dat het me echt enorm stoort. Ik kijk ook een beetje op tegen zo'n enorm litteken

Cayenne schreef:Dimple schreef:Super knap!!! Dit vraagt om voor en na foto's.
Gefeliciteerd!!!
De voor-foto's heb ik heel ver opgeborgen. Die liggen nu bij m'n ouders want ik vind het echt verschrikkelijk om ze te zien
Op dat moment zat ik ook echt met mezelf in de knoop. Op m'n ID-kaart staat ook nog een foto van mijn vorige ik. Die mag volgend jaar vervangen worden en ik kijk er nu al naar uit!
Aan de andere kant weet ik dat ik me er niet voor moet schamen, want het heeft me ook sterker gemaakt.
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!Ik zal eens graven voor foto's!

Wat mag jij trots zijn op jezelf!
maar ja... of dat echt verschil uit gaat maken..
maar hoop dat ik op een dag toch tevreden in de spiegel kan kijken 
Heb je ook een voor en na foto of niet?
Relaxed schreef:Wauw wat knap! En vooral dat je ook 3 maanden niet op de weegschaal kan staan! Ik ben dan altijd zoooo nieuwsgierig dat me dat nog geen dag lukt
Ik had een weegschaal die niet erg nauwkeurig was en dan ging ik er dus 3 keer achter elkaar op staan, en dan vertrouwde ik hem nog niet en stond ik er weer een paar keer op etc etc, en dat iedere dag
Ik werd er gestoord van! Toen heb ik hem de deur uitgemikt en de druk was meteen weg! Heerlijk! Sindsdien ging het ook een stuk makkelijker
Ik kan m'n ID kaart foto wel inscannen, maar die is niet zo duidelijk. Van de week ben ik weer bij m'n ouders en zal ik eens kijken. Het is wel vreemd om ze terug te zien, net of het een compleet ander persoon is. Ben ook helemaal niet fotogeniek trouwens 
Cayenne schreef:Relaxed schreef:Wauw wat knap! En vooral dat je ook 3 maanden niet op de weegschaal kan staan! Ik ben dan altijd zoooo nieuwsgierig dat me dat nog geen dag lukt
Oh ja, dat gevoel ken ik, maar ik sloeg er in doorIk had een weegschaal die niet erg nauwkeurig was en dan ging ik er dus 3 keer achter elkaar op staan, en dan vertrouwde ik hem nog niet en stond ik er weer een paar keer op etc etc, en dat iedere dag
Ik werd er gestoord van! Toen heb ik hem de deur uitgemikt en de druk was meteen weg! Heerlijk! Sindsdien ging het ook een stuk makkelijker
![]()
Ik was ook steeds erg bang dat ik zou doorslaan qua afvallen, maar gelukkig is dat niet gebeurd.
Het kan ontzettend motiverend werken wanneer het goed gaat, maar ik liet me er veelste veel door leiden wanneer het niet goed ging! Heb vriendlief ook wel eens gevraagd dat ding een maand te verstoppen.. En het gekke was dat ik er dan niet eens naar ging zoeken. Het werkte idd heel rustgevend..
gezond eten probeer ik wel, of iig bewust
helaas ben ik sinds mijn terugkomst in NL weer aangekomen (woog 70 toen ik vanuit Amerika vertrok). dus dat was wel even een klap in het gezicht
Dat had ik met het stoppen met de dieetiste ook. Opeens was de druk eraf, want ik ging er zelf teveel op focussen dat het eraf MOEST, en dan lukt het bij mij juist niet.