EINDELIJK op mijn streefgewicht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arinossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:32

Dat vind ik echt heel erg knap en ik snap dat je supertrots op jezelf bent!!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:32

Zo, respect hoor!
Superknap dat je dit voor jezelf hebt gedaan! +:)+
Geniet van je "nieuwe" leven!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:33

Wauw, Superknap van je Cayenne +:)+

Lara

Wow ! Superknap ! Heel erg veel respect voor jou _/-\o_ _/-\o_

Many

_/-\o_ Een diepe buiging, wat een prestatie!

_SantOs_

Super knap! Je mag inderdaad trots op jezelf zijn!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 17:34

Th0mas schreef:
Respect!

Mooie inspiratie oor vele bokker hier met hetzelfde probleem als jij.

Word je nog geopereerd voor een huidoverschot?

Daar denk ik nog over na. Het is allemaal wel slapper geworden natuurlijk, maar omdat ik erbij bleef sporten (eerst met een hometrainer die ik letterlijk :+ heb afgesleten) en nu een crosstrainer, is de huid nog redelijk strak, in ieder geval niet zo slap dat het me echt enorm stoort. Ik kijk ook een beetje op tegen zo'n enorm litteken :o

Zoraida_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:35

Wauw echt onwijs knap! Bijna 100kilo eraf.. Gefeliciteerd! :D

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:35

+:)+ Wow dat is gewoon !!!!!90!!!! kg die je kwijt bent! WAUW +:)+

Gefeliciteerd!

_LauraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:36

Wooow wat ontzettend knap!! Welk dieet heb je gevolgd? En hoe vaak sportte je per week?
Echt diep diep diep respect!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:37

Cayenne schreef:
Dimple schreef:
Super knap!!! Dit vraagt om voor en na foto's.

Gefeliciteerd!!!

De voor-foto's heb ik heel ver opgeborgen. Die liggen nu bij m'n ouders want ik vind het echt verschrikkelijk om ze te zien :o
Op dat moment zat ik ook echt met mezelf in de knoop. Op m'n ID-kaart staat ook nog een foto van mijn vorige ik. Die mag volgend jaar vervangen worden en ik kijk er nu al naar uit!
Aan de andere kant weet ik dat ik me er niet voor moet schamen, want het heeft me ook sterker gemaakt.

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! :) Ik zal eens graven voor foto's!

Echt super knap !!!!!

enneh die foto's , das toch juist 'mooi' om terug te zien omdat dat geweest is, je hebt keihard geknokt en het is hartstikke goed gelukt :j
+:)+ _/-\o_

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:38

Waauw wat knap zeg!! Heb je het helemaal zelf gedaan?

Enne, ik ben ook zeer benieuwd naar foto's!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:38

Wow, heel knap gedaan! Respect!

K_im

Re: EINDELIJK op mijn streefgewicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:46

Ontzettend knap! Wat mag jij trots zijn op jezelf!
Jouw verhaal geeft mij weer extra motivatie om door te zetten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:46

Wauw wat knap! En vooral dat je ook 3 maanden niet op de weegschaal kan staan! Ik ben dan altijd zoooo nieuwsgierig dat me dat nog geen dag lukt :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:48

Wauw.... ben er even stil van! Echt wat een onwijs goed einde van het jaar *\o/* Wat mag jij trots zijn op jezelf!

Ik heb ook overgewicht, voor mijn lengte. Ik weeg tussen de 70 en 78 kilo in. geen idee hoeveel ik dus weeg maar durf niet meer te kijken... een gezond gewicht zou zijn 62 kilo, maar 52 kilo zou het ideaal gewicht zijn... (ben 1.60) maar ik heb bijna geen kracht ervoor om af te vallen... ben nu net begonnen met een bijrijdpaard 2 x per week die op een afstand van 12 km staat dus 24 km per keer fietsen, dus ik sport weer eindelijk :j maar ja... of dat echt verschil uit gaat maken.. :\ maar hoop dat ik op een dag toch tevreden in de spiegel kan kijken :j

Hoe voelt dat nou, kleding heel wat maten kleiner te kopen? :P Heb je ook een voor en na foto of niet? :P

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:50

wat geweldig... wat ben ik blij voor je!! !superprestatie.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 17:51

Relaxed schreef:
Wauw wat knap! En vooral dat je ook 3 maanden niet op de weegschaal kan staan! Ik ben dan altijd zoooo nieuwsgierig dat me dat nog geen dag lukt :+

Oh ja, dat gevoel ken ik, maar ik sloeg er in door := Ik had een weegschaal die niet erg nauwkeurig was en dan ging ik er dus 3 keer achter elkaar op staan, en dan vertrouwde ik hem nog niet en stond ik er weer een paar keer op etc etc, en dat iedere dag := Ik werd er gestoord van! Toen heb ik hem de deur uitgemikt en de druk was meteen weg! Heerlijk! Sindsdien ging het ook een stuk makkelijker :D
Ik was ook steeds erg bang dat ik zou doorslaan qua afvallen, maar gelukkig is dat niet gebeurd.

@Lifaya, op dit moment niet, had er helemaal niet aan gedacht dat mensen voor en na foto's willen zien :') Ik kan m'n ID kaart foto wel inscannen, maar die is niet zo duidelijk. Van de week ben ik weer bij m'n ouders en zal ik eens kijken. Het is wel vreemd om ze terug te zien, net of het een compleet ander persoon is. Ben ook helemaal niet fotogeniek trouwens :')
Eetpatroon (regelmatig en gezond) en beweging is echt het belangrijkste, maar soms is je lichaam er gewoon even klaar mee en lukt het niet. Op dat punt heb ik ook gezeten en zelfs een aantal keer bewust een paar kilo er aan laten komen omdat ik de hele dag door slap was. Ik ben 1.64m trouwens.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:54

anders doe je desnoods de achter kant? :') :D
Ik ben heel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:55

Cayenne schreef:
Relaxed schreef:

Oh ja, dat gevoel ken ik, maar ik sloeg er in door := Ik had een weegschaal die niet erg nauwkeurig was en dan ging ik er dus 3 keer achter elkaar op staan, en dan vertrouwde ik hem nog niet en stond ik er weer een paar keer op etc etc, en dat iedere dag := Ik werd er gestoord van! Toen heb ik hem de deur uitgemikt en de druk was meteen weg! Heerlijk! Sindsdien ging het ook een stuk makkelijker :D
Ik was ook steeds erg bang dat ik zou doorslaan qua afvallen, maar gelukkig is dat niet gebeurd.

Hier ook hoor.. Tussendoor nog een keer naar de wc gaan en weer wegen :+ Het kan ontzettend motiverend werken wanneer het goed gaat, maar ik liet me er veelste veel door leiden wanneer het niet goed ging! Heb vriendlief ook wel eens gevraagd dat ding een maand te verstoppen.. En het gekke was dat ik er dan niet eens naar ging zoeken. Het werkte idd heel rustgevend.. ;)

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:56

Super!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:57

Ik heb ook een tijd fanatiek wezen sporten en bewust gaan eten, kwam toen op 68 kilo uit. Toen verrekte ik mijn kruisband, kon ik niet meer hardlopen en eigenlijk zijn mijn knieën sindsdien gewoon wat zwak... dus hardlopen durf ik niet meer :n gezond eten probeer ik wel, of iig bewust :)) helaas ben ik sinds mijn terugkomst in NL weer aangekomen (woog 70 toen ik vanuit Amerika vertrok). dus dat was wel even een klap in het gezicht

Maar ben alsnog onwijs nieuwsgierig naar een foto, ik vind het in elk geval heel knap van je, je hebt doorzettingsvermogen als het je lukt zo actief af te vallen!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 18:11

Foto ga ik voor zorgen, kan wel een paar dagen duren :P

Relaxed, vreemd he, dat het weghalen van een weegschaal zoveel rust kan geven :D Dat had ik met het stoppen met de dieetiste ook. Opeens was de druk eraf, want ik ging er zelf teveel op focussen dat het eraf MOEST, en dan lukt het bij mij juist niet.

Ik let vooral op de verzadigde vetten. Daarvan eet ik zo min mogelijk. Voor het boodschappen doen zorg ik dat ik eerst gegeten heb, want met een lege maag de winkel in zorgt er bij mij voor dat ik allemaal foute dingen meeneem. En als lekker tussendoortje heb ik vaak de vetvrije chocoladevla van Optimel met een banaan er doorheen. Dat vult enorm en dan kan ik er weer een paar uur tegen. Toch een gevoel dat je dan echt wat lekkers hebt gehad.
En verder bak ik oa het vlees in eigen vet, en eet dan alleen mager vlees (kip, tartaar, biefstukje) en koolvis, zalm en tonijn is ook altijd goed. Ik ken bijna alle etiketten uit m'n hoofd :')

Sporten valt nu erg mee: twee keer per dag een kwartier op de crosstrainer (langer achter elkaar lukt niet ivm m'n longen) en een uurtje per dag buiten lopen :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 18:16

Wauw, ongelovelijk knap.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 18:17

Bijna 100 Kilo eraf :wow:
Wat ontzettend knap dat je dat gelukt is _/-\o_