Raponsje schreef:Mijn vriend heeft onderrug haar en ik mag het niet kammen of afscheren.
invlechten die handel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:mika11 schreef:Quartel, dan moet je niet met mij meegaan naar m'n werk.
Daar hebben we een man met een vacht, en op z'n rug het ergst.
Moet je die mat ook elke dag kammen?

mika11 schreef:Bij deze man wel zo'n 3 cm lang, op z'n schouders en rug is het echt een vacht, een soort van huidziekte komt het door.
Vuurneon, ja maar daar hebben we nog veel meer mensen voor, hoor. Van als je dit aankan....
kunstgebitten uit de mond halen? Nee
ik pak al dat bakje waar het in moet niet eens vast
ik kan alles zien en alles kijken zonder dat mijn eetlust bederft maar lange mannen nagels.. daar kan ik echt misselijk van worden.

LoveUggs schreef:Jeetje! Een nachtje slapen en het topic loopt als een tierelier! Haha! Ik heb zelf altijd stralend witte tanden. Al poets ik 3 dagen niet, ziet een ander daar niks van. (Dat deed ik vroeger dus wel is als je met groep 8 op kamp ging.) Ik denk dat iedereen dat wel kent. Als klein kind lekker het tandenpoetsen overslaan. Zelf krijg ik vaak de vraag van mensen of ik mijn tanden heb gebleekt omdat ze zo wit zijn. Ik kijk ze dan met dikke vraagtekens boven mijn hoofd aan, en zeg: "nee hoor"
Maar zodra ik de tandplak op mijn tanden voel wil ik poetsen..! Mijn moeder komt ook altijd met de vieste verhalen thuis!