Verkoudheid die maar niet overgaat, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Verkoudheid die maar niet overgaat, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 19:03

Ja, God straft meteen he :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:46

wat een verhaal zeg, Karuna... stom van je arts ook. Hopelijk slaat dit aan.

Dat schiet nog nioet op phormicola :\ beetje jammer

Bij mij zit er toch wel een stijgende lijn in. Geen koorts meer gehad en slijm komt echt los, maar ben nog steeds supermoe, benauwd, misselijk en als ik 1 iets doe (gisteren boodschappen, vandaag nieuw hoofdkussen gekocht) ben ik helemaal afgepeigerd. Probeer toch maar dingen blijven te doen om weer een beetje de conditie op te bouwen, en Maandag maar weer voor het eerst sinds 2 weken naar school. Zal er toch ooit weer aan moeten geloven :P Beetje jammer dat het 3 uur reizen (heen en terug bij elkaar) is.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:50

ga niet te snel over je grens heen al wil je je zo graag beter worden (begrijpelijk) maar oa longontsteking moet je wel serieus nemen hoor en de holteontsteking sja blijf je vatbaar voor, moet je op tijd bij zijn met bv stomen etc. beterschap!

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 20:01

Standaard elke winter van november tot april ergens. Dan ben ik het zat en ga weer naar de huisarts. Krijg standaard zo'n vieze antibiotica spray mee, die niet werkt. Dan mag ik weer terug komen, krijg weer wat anders, kan ik weer terug. En dan eindelijk krijg ik wat ik wil, gewoon een kuur.
Dit riedeltje herhaald zich elk jaar, nu al zeker 5 jaar.