last van borsten/melkklieren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oreade_

Re: last van borsten/melkklieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:59

Ik heb soms ook dat het lijkt of er enkele adertjes gesprongen zijn

shettie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 09:04

ik heb het ook meestal alleen als ik ongesteld ben, wat een drama zeg, maar ja meestal is het na een paar dagen weer over inderdaad.
alleen de laatste keer niet toen had ik er 2 weken erg last van en toen ben ik ook naar de ha geweest en inderdaad : een combi van hormonen en zware borsten

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:05

Ik heb altijd heel mijn leven de pil geslikt. een lichte pil. Nooit last van mijn borsten gehad. 1.5 jaar gestopt geweest met de pil en nu net klaar met de 2e strip. Wat ik nooit gehad heb en nu wel is inderdaad hele zere borsten, en vooral de rechter borst. Bij de HA geweest, maar die voelde niks gelukkig. Moest mijn menstruatie afwachten, omdat het volgens de HA een hormonaal iets door de pil zou zijn. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Het is echt heel vervelend. Niemand mag eraan komen ~~}> ....

shettie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 07:55

bij mij is rechts ook vaak de ergste inderdaad, maar ik moet zeggen (even afkloppen) ik heb er nu al een paar weken geen last van *\o/*

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:37

je zou voor de zekerheid idd even naar de HA kunnen gaan, maar de kans idd erg groot dat het gewoon hormonaal is , ik heb het vroeger ook gehad, (b cupje, maat heeft echt geen invloed :+ )
en ben indertijd wel naar de HA gegaan, ook mammografie laten doen, maar was ook hormonen
zolang het zeg maar gewoon bobbelig is, dus gewoon klierweefsel wat iets harder/stugger is , zou ik me niet te druk maken, wel eventueel naar laten voor de zekerheid, en verder gewoon regelmatig voelen of het gewoon als klierweefsel voelt voor de zekerheid (maar dat zou iedereen moeten doen )

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 16:59

Ik heb het ook een tijd gehad maar dat kwam door die leuke moderne flutbh's.
Nu ik meer steun heb doen mijn borsten ook geen pijn meer.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:03

Ik heb ook weken last gehad van mijn borst, 's nachts kon ik amper slapen.
Toch naar de huisarts geweest en doorverwezen voor een echo.
Bleek meer klierweefsel dan normaal aanwezig te zijn en onder invloed van hormonen kan pijn veroorzaakt worden.
En ik kwam er vorige week achter dat ik mijn bh's drie maten te klein droeg :7
Heb nu bh's aangeschaft met goede ondersteuning en het voelt stukken beter aan!

shettie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:19

dat zal zeker wel helpen ja, het is zo belangrijk om een goeie passende bh te dragen