Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieverdje86 schreef:Ik heb er ook alleen last van met paardrijden, verder heb ik er nooit last van. Ik moet sommige shirtjes wel 3 x wassen voor de geur er uit is! Ik was gewoon op 40 graden. Dat is toch gek?!
kookwas erover en dan heb je bijna alles dood. 40 graden dood geen bacteriën, dus dan zul je vaker wassen als het goed in de kleding zit.
Raponsje schreef:Nieuw zweet hoort inderdaad geen geur te hebben.
Zweet gaat pas onprettig ruiken wanneer het oud is of wanneer oud zweet onder je oksels of in kleding word aangevuld met nieuw zweet.
Kentaro schreef:Die heb ik en werkt zeker! (alleen schijnt het echt heel erg slecht te zijn, want je zweet dan niet meer en dat gaat dan toch ergens anders heen....)
Absoluut niet gebruiken na scheren, want er zit alcohol in en dat is bijzonder onprettig.....
dus dat is helemaal niet slecht. Oksels zijn maar een heel klein deel van het geheel.
Kentaro schreef:Ik herken het probleem, helaas niet alleen met rijden![]()
Paar goede tips in dit topic tegen gekomen die ik eens uit wil proberen![]()
(en ik ben het helaas niet eens met dat nieuw zweet niet ruikt! Ik heb het (is niet altijd zo geweest!) zelfs als ik net onder de douche vandaan kom...)
Kentaro schreef:Die heb ik en werkt zeker! (alleen schijnt het echt heel erg slecht te zijn, want je zweet dan niet meer en dat gaat dan toch ergens anders heen....)
Absoluut niet gebruiken na scheren, want er zit alcohol in en dat is bijzonder onprettig.....