wat heb ik in vredesnaam?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xjewillemijn

Re: wat heb ik in vredesnaam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 10:20

me moeder was mee maar ik had ook een student dus ik had er niet veel aan dus nu maar kijken wat er uit de test komt.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 14:55

__Marije__ schreef:
vosje456 schreef:
Ik had eerst last van knieën, toen werd ik duizelig, en toen mn rug... :o
Hoop toch echt dat je Pfeiffer of iets anders hebt, als ik kon kiezen koos ik liever pfeiffer :o

Heb jij pfeiffer gehad? := Wellicht dat sommige mensen er met een maandje vanaf zijn maar realiseer je ook dat er ook mensen zijn die er een jaar of jaren!!! echt doodziek van zijn...

Mijn moeder en broer hebben het gehad. Snap dat het niet niets is.. Van mn duizelig enzo heb ik er ook een goed jaar last van en nu nog..

Ti's niet als een wedstrijdje bedoeld om te kijken wat nou erger is.. Maar wil zeggen dat het duizelig zijn om geen reden niet onderschat hoeft te worden ;)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:39

ik zeg B12

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 21:26

hoi,
ik voel me eigenlijk steeds slechter voelen omdat de keelpijn en verkoudheid er ook nog eens bij komt opspelen
en ik ben vorige week dinsdag ook bijna flauw gevallen, kan me er niks meer van herinneren maar volgens me
vriendinnen stond ik helemaal te shake op me benen

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:56

Je hebt toch bloed laten afnemen? Nog steeds geen uitslag?

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:06

Ik heb precies hetzelfde als jij, al meer dan een jaar lang.
Ernstig vermoeid, duizelig, zwart worden voor de ogen, flauwvallen, hoofdpijn, slecht slapen, misselijk, soms weken niks kunnen eten omdat ik alles er gelijk weer uitgooi, lage bloedruk, etc. ik heb al een stuk of 10 keer een bloedtest gedaan waar steeds wel abnormale alvleesklier waarden uitkwamen, maar bij verdere onderzoeken (echo etc.) kwam dan weer niets uit en werd ik weer naar huis gestuurd. Ik weet onderhand ook niet meer wat ik ermee aan moet. Als ze niet direct iets kunnen vinden gooien ze het er maar op dat het wel zal meevallen _-:(
Ondertussen loop ik er meer dan een jaar mee, en ik kan je vertellen dat dat héél erg vermoeiend is.

Ik hoop heel erg voor je dat ze bij jou wel de oorzaak van je problemen zullen vinden!

Sterkte

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 07:00

Bij mij kunnen ze ook niks vinden ik heb in totaal dit jaar voor 9
Dingen bloed laten prikken, maar dat van jou herken ik heel erg
Voor dat heel erg moe zijn en op school willen ze me sinds bijna niet
Meer naar huis steuren omdat ik me best vaak ziek afmeld gewoon
Omdat ik me zo slecht voel

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 07:02

ShannonJuul schreef:

wel mar er is voor de negende keer alweer niks uit gekomen

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:21

Nee indd, dat heb ik ook op mijn werk.
Zolang je niet precies kan vertellen wat je hebt wordt je gewoon niet geloofd en gezien als een aansteller ofzo. Zelfs bij mijn dokter is het zo heb ik het idee. Telkens als ik weer aankom dan gooit hij het erop dat uit alle vorige onderzoeken nooit wat gekomen is, en probeert hij voorzichtig te stellen dat het wel tussen mijn oren zal zitten. Kan hier zo boos om worden!

Ik hoop echt voor je dat jouw dokter wél door blijft zoeken, en dat er iets gevonden wordt.
En dat je school daar dan ook rekening mee gaat houden.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:29

liefpaardjee schreef:
ShannonJuul schreef:

B12 prikken ze niet standaard he. en sommige huisartesen vinden een B12 van 150 voldoende, terwijl dat veel te weinig is. Is B12 bij jou geprikt?

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:49

liefpaardjee schreef:
ShannonJuul schreef:

Je hebt hier dus sinds september last van, en al 9 keer bloed laten prikken? Dat is dan ongeveer 3x per maand. Wordt je steeds op hetzelfde geprikt of prikken ze ook op andere waardes?

Als je zo vaak bloed laat prikken is het zeer aan te raden, te weten wat er geprikt wordt en dus te weten waar de afkortingen voor staan. Sommige waardes (zoals van B12) wordt pas naar gekeken wanneer ze gevaarlijk laag zijn, de grens staat dus eigenlijk veel te laag. Terwijl je bij een klein tekort wel klachten kunt krijgen, alleen geen orgaan/gewrichtsbeschadiging e.d.

Wat zegt je moeder ervan dat je al 9 keer geprikt bent en al 3 maanden met dezelfde klachten loopt?

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 15:39

[wel mar er is voor de negende keer alweer niks uit gekomen[/quote]

Je hebt hier dus sinds september last van, en al 9 keer bloed laten prikken? Dat is dan ongeveer 3x per maand. Wordt je steeds op hetzelfde geprikt of prikken ze ook op andere waardes?

Als je zo vaak bloed laat prikken is het zeer aan te raden, te weten wat er geprikt wordt en dus te weten waar de afkortingen voor staan. Sommige waardes (zoals van B12) wordt pas naar gekeken wanneer ze gevaarlijk laag zijn, de grens staat dus eigenlijk veel te laag. Terwijl je bij een klein tekort wel klachten kunt krijgen, alleen geen orgaan/gewrichtsbeschadiging e.d.

Wat zegt je moeder ervan dat je al 9 keer geprikt bent en al 3 maanden met dezelfde klachten loopt?[/quote]

nee, het is 9x dit jaar