Een gat in de dag slapen na uitgaan? Jaloers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:43

Nou, zo te lezen is TS niet de enige, ik voeg me ook bij de club...
Ik ben normaal echt kampioen uitslapen, maar na het stappen niet. :')
Ik denk dat het inderdaad komt door de hoeveelheid prikkels, zoals iemand hierboven al zei. :j
Alleen mijn ogen zijn altijd moe en branderig als ik ben wezen stappen, de rest van mij heeft nergens last van. Heb ook geen kater of zo, ik functioneer gewoon. :P

Noeps

Re: Een gat in de dag slapen na uitgaan? Jaloers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:35

Oh had ik maar eens het omgekeerde :'). Ik slaap gerust dagenlang achter elkaar een gat in de dag!
Als ik nachtdiensten heb gedraaid dan slaap ik zo van 7u 's ochtends tot half zes in de middag. En dan nog moet mijn moeder me wakker maken voor het avondeten (yuk).
Anderzijds kan ik 's ochtends héél vroeg wel goed opstaan. 8u wekker is voor mij een crime terwijl ik om 4.30u mijn bed zo'n beetje uit huppel. De mens zit gek in elkaar :').

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:08

Ik ben er ook zo een, bij een uurtje of drie, vier houdt het bij mij altijd wel op. Als ik zorg dat ik dan de hele dag door een beetje actief ben, kom ik de dag prima door. 's Avonds iets vroeger op bed en dan ben ik maandag weer helemaal de oude :))

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:37

Oh ik heb dat ook! Waardeloos.
Ik kan gewoon niet uitslapen, nooit.
Maar als ik heb gedronken is het nog veel erger, dan word ik rustig na een uurtje weer wakker. Vreselijk als je dan een kater hebt.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:45

Daarom heb ik nooit meer een kater . Want als ik te snel wakker wordt heb ik drama . Brak en gammel.
Bank hangen zit er niet in . Paarden willen gevoerd worden . En kids willen aandacht .
En juist als je brak bent hebben de kids overmatige energie .
Slapen doe ik gelukkig wel een uurtje of 7/8 per nacht . Heb dat ook wel nodig behalve in de zomer dan is 5/6 genoeg .