Heb je de ventilator van de afzuiging wel eens helemaal schoongemaakt? Schroefjes eruit, draaiding ervoor uit en dan met kwastje/borsteltje en stofzuiger schoongemaakt?
Dat doen we hier namelijk een keer in de maand als niet vaker, en dat is iets wat wel echt helpt.
Kentaro
Geplaatst: 11-11-12 23:44
Een thermostaatkraan zet je op zoveel graden
Wat voor 'n douchespul gebruik je?? Ik had er laatst een waar ik het ook spaans benauwd van kreeg
Ik douche ook op 38, bij ons stopt hij bij 38, en dan moet je een knop indrukken en verder draaien voor warmer. Dat is dan voor als het bad gevuld moet worden. Vind 38 warm zat... doe meestal eerst 35 en dan naar 38. 50 graden kan ik niet geloven.. volgens mij verbrand je dan bijna
SharonIndezz
Geplaatst: 11-11-12 23:54
Ik kan ook rustig douchen op 50 graden hoor maar doe het nooit omdat het niet gezond is.. Tenminste dit heb ik ooit gehoord.
Bij ons kon de douche ook op 50 graden, maar dat is niet echt 50 graden. De douche is afgesteld denk ik, ookal druk je de kbop in en draai je hem verder. Bij ons werd de douche dan ook niet warmer dan 40°, ookal was de knop ingedrukt em doorgedraaid. Bij 50° verbrand je volgens mij bijna..