Freggle_Edge schreef:Niet eruit halen zolang die niet goed genezen is. Dan sluit je de infectie op.
precies,en dan kun je alleen maar meer ellende krijgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambi_ schreef:Heb ik ook gehad! Heeft wel een jaar geduurd voordat hij eindelijk mooi was. Ik ben er nadat het na een halfjaar steeds meer ontstoken leek te worden mee naar de piercingshop gegaan en daar zeiden ze dat ik beter kon wassen met betadineshampoo ipv. unicura.
Ik heb onder het douchen een paar keer mijn piercing er uit gehaald, het gaatje voorzichtig gewassen met betadineshampoo en veel water, daarna de piercing ermee schoon gemaakt en die er meteen weer in gedaan. Na het douchen een beetje jodium op het wondje doen en de piercing voorzichtig heen en weer bewegen. Volgens mij deed ik eruit halen en schoonmaken 2x per week, weet het niet precies meer, omdat het wondje ook tijd nodig heeft om te helen is te vaak ontsmetten ook niet goed. Tijdens het douchen deed ik verder om de dag een beetje betadineshampoo er op en dan voorzichtig heen en weer bewegen.
Iig niet er uit halen als je hem wilt houden, want dan is je gaatje zo dicht. Bij mij heeft dit bovenstaande goed geholpen en na een maand was de piercing mooi genezen.
InezFlip schreef:O wat vreemd want de piercer rade mij aan de piercing met unicura te wassen, daar zag ik nooit verbetering mee. Met het dode zeezout wel. Veder mocht ik niks anders gebruiken van hun.
)