hunter87 schreef:ik heb het opgeschreven van gisteren, gisteren was het zaterdag. is het dan vreemd dat je dan wat ''lekkerder'' eet dan doordeweeks..?
doordeweeks begin ik met een snee brood (eet altijd bruin en dan super donker want de wit of licht bruin kan ik niet verdragen. op dat brood zit vaak hagelslag of kipfilet(met boter)
tussendoor eet ik fruit, vaak een banaan/appel of meloen
tussen de middag eet ik 2 sneetjes brood. hierop zit kipfilet of kaas met een stuk fruit. weer banaan/appel of meloen.
tussendoor eet ik weer fruit of een reep van ontbijtkoek
savonds eet ik altijd vlees met groente. deze groente bestaat uit brocolli, bloemkool, sperzieboontjes. of ik eet een wokgerecht met rijst.
savonds pak ik een koekje (vaak speculaas) of een stuk fruit.
Ja, ik vind dat vreemd, want darmproblemen houden meestal geen rekening met of het weekend is.
Ik vind nog steeds dat je weinig vezels eet. Super donkerbrood zitten vaak vezels in wat erg zwaar verteren is voor je darmen en zitten ook minder vezels in dan volkorenbrood.
En savonds eet je ook nooit vezels. Dus je moet je vezels blijkbaar alleen hebben can drie boterhammen op een dat, dat is echt te weinig.
een doorverwijzing heeft geregeld. Ik moest daar binnen twee dagen langskomen ivm sterk afwijkende waardes. Bleek dus dat mijn eigen lichaam mijn schildklier aanviel. En deze met een rap tempo achteruit ging. Ik zit nu bijna twee jaar aan de pillen en ik heb het zelden nog echt koud.