Haar permanent laten stijlen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Re: Haar permanent laten stijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:24

Die shiseido lijkt mij wel wat, mensen ervaringen mee? En wat kost het?

Heb veel krullen en ook kroes haar helaas.

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:48

Ja het lijkt mij ook wel wat. Had via google een blog gevonden van iemand uit NL die het heeft laten doen. :)
http://bloshblog.blog.com/2012/07/02/no ... ls-for-me/

Prijzen zijn v.a. 200,- geloof ik.
Verdere ervaringen uit NL heb ik nog niet echt gevonden.. maar mss dat mede bokkers nog wat weten of ervaring ermee hebben :D

Dobbelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:53

Zij heeft geen echte kroeskrullen, gewoon golven. Bij kroeskrullen ga je zeker weten lelijke uitgroei krijgen. Dan zul je dus steeds op nieuw bedragen VANAF 200,- moeten gaan betalen... ALS het tenminste niet het geval is dat je haar meteen gaat afbreken en doen. Ik raad je aan om gewoon goed voor je krullen te gaan zorgen en er niet tegen te vechten. Als je met een half stijl, half krullend bosje touw zit, leer je je krullen wel waarderen en zul je ze heel erg gaan missen. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Niet met dit spul, maar ik heb genoeg merken geprobeerd en achteraf heb ik er zoveel spijt van dat ik er ooit aan begonnen ben. Maar ik snap je heel goed, je wilt het zo graag en je zult eerst zelf moeten ervaren wat de gevolgen zijn, dan pas geloof je het en ga je accepteren dat het niet anders is dat je krullen hebt, en er het beste maar het beste van kunt maken. Zo was ik namelijk ook ;)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:58

:oo
ook al haat ik mijn krullen soms intens
(oke... eigenlijk bijna dagelijks)

Ik zou dit nooit durven :n
Brrrrrr... straks hebbie geen haar meer over :=

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:42

Bij mij helpt het niet, heb nog niet eens heel erg krullend haar. Ging er helemaal kapot van en na een week zag je er niks meer van. Net als shampoo's die beloven dat je haar er stijler of krullender van zal worden. Gewoon stijlen blijft bij mij een dag of drie goed.

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:53

Wat een horror verhalen over relaxen. Ik heb veel vriendinnen (Surinaamse en Turkse afkomst) die het doen.
Ziet er altijd top uit. Heb even wat navraag gedaan. Laten relaxen bij een goede kapper, en daarna heel goed verzorgen dan is het prima vertelde hun.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:55

Ik zou het echt niet doen! Een van mijn beste vriendinnen heeft het laten doen en nou, het zag er niet uit. Zij heeft van zichzelf dik haar en het viel uit, het zat overal op haar kleren, en het haar zelf zag eruit alsof het op haar hoofd was geplakt, echt niet natuurlijk. Na die ene keer heeft ze het ook nooit meer laten doen. Het haar was helemaal kapot.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 11:52

Haha, ik durf het echt niet meer. :') Ik baal er zo van dat je niet gewoon zelf je berichten kunt editten/wissen, anders had ik m'n OP even aangepast.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:00

Ik heb mijn haar Japans laten stijlen in Amsterdam. Heb een mega bos kroes krullen en het was nog nooit zo stijl geweest!
De methode was 100% natuurlijk en mijn haar was nog zachter dan ooit te voren na de behandeling. Abosoluut geen spijt van.

Heeft me wel ruim 400 euro gekost, en heb zeker 7 uur in de stoel gezeten... Maar het was het dubbel en dwars waard!
De uitgroei is wel lelijk omdat dat natuurlijk gaat krullen. Je kunt dit wel voor minder geld bij laten werken. :)

Het is zeker een jaar helemaal stijl geweest totdat je de uitgroei begon te zien.
Hier voor en na foto's:
Afbeelding