2 fases olie van de Hema. Die gebruik ik al jaren en werkt bij elke waterproof mascara even goed
Kwanyin
Geplaatst: 05-11-12 14:29
xTammyy schreef:
Hier helaas echt niet, ik veranderde in een ware panda
Misschien heb je niet het juiste type? Ik gebruik ook vaak nivea, maar er is een donkerder type die als ik ze op mijn huid smeer heel erg vettig aanvoelt en ook heel moeilijk iets verwijdert. Terwijl de lichtere alles als niks wegveegt. En mijn moeder heeft net omgekeerd, die doet het veel gemakkelijker met de donkerder soort.
Dat zou kunnen ja.. Maar het is alleen bij die mascara, andere oog make up gaat er zo van af.. Weet niet of het aan het merk van de mascara kan liggen?
Ik heb altijd lotion x olie van de etos. Dat moet je schudden en dan heb je een kruising olie en lotion. Worden je ogen niet zo vet van, maar werkt wel als een tierelier.
Bij het douchen krijg ik prima m'n water proof mascara eraf gewoon aantal keer met je vinger over je wimpers. En anders doe ik het met de Lotion van Nivea!
waterproof gaat er het beste af met iets op vettige basis ... babybillendoekjes werken ook prima, wij gebruikten op werk vroegah ook altijd babydoekjes om theater make-up te verwijderen