Korsten openpulken , krabben.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Korsten openpulken , krabben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 10:47

Ja hoor hier nog 1! Ik laat ze eigenlijk gewoon vallen :o Zijn maar kleine dingetjes en stofzuigen doe ik elke dag.
Heb op het moment een kitten in huis dus ik kan mijn geluk helemaal op, mijn handen en benen zitten onder de kleine korstjes :j :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:38

dito schreef:
oe ben ik ook een goeie in, mare niet alleen bij me zelf hoor. heeft manlief een wondje, doe ik net of ik hem aai om vervolgens heul snel met me nagel effe wondje open te krabben :o helaas heeft ie me na al die jaren wel door haha. Ik heb geen idee hoe je eraf komt, het zit mij nog niet in de weg al moet ik zeggen dat ik aaaaaltijd spijt heb als ik weer is wat heb open gekrabt |o

HAHA dat doe ik ook!
Heel irritant, ik kan gewoon niet tegen oneffenheden die ik voel op mijn of iemand anders zijn huid :o dat MOET weg! Mijn vriend kan er helemaal gek van worden :D

Maar opeten :oo Bah... nee dat doe ik echt niet. Meestal gooi ik ze wel of laat ik ze gewoon vallen :+ Hangt er vanaf waar ik ben.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:10

Elke keer als mijn zoon weer begint met pulleken, dan spuit ik er spuitpleister op. Dat prikt enorm, maar helpen doet het niet. Hij begint gewoon weer aan een ander korstje... Zijn armen zien er niet uit wat littekens aangaat. Zo zonde! -O-

zonnebloem18

Re: Korsten openpulken , krabben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:02

Ik ben ook een korstjeskrabber, helemaal bij muggenbulten.
Als ik goed geprikt was zag ik er 2 weken later nog niet uit.
Inmiddels plak ik er pleister overheen, ook geen gezicht maar het scheelt een hoop littekens.
Alleen in mijn gezicht blijft het een probleem, daar krab ik wondjes wel open.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:07

takkie_muis schreef:
Kanelly schreef:
Ja hoor. Ik hou van wondjes en korstjes. Kan ook echt intens gelukkig zijn met mooi korstje.
En wat ik er mee doe, nou opeten natuurlijk.

*zo taboe opengebroken, nu kan de rest ook biechten *

:D

Ik eet ze ook :o Dat is een hele openbaring :D

pfff inderdaad een hele openbaring, ik eet ze ook op.. :9
Dacht altijd dat ik de enige was! Dank jullie!!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:37

Kan er ook niet van af blijven, het lijkt af en toe wel dwangmatig, dan kan ik bij wijze van spreken die kort wel op een wondje kijken zodat ik hem ervan kan krabben. :+
En ja ik eet ze ook op. Aller effectiefste manier van opruimen (lees te lui om naar de prullenbak te lopen :D ).
Mijn vriend vind het ook heerlijk om mijn korstjes eraf te pulken, zit ie gedachteloos al mijn korstjes en pukkels op mijn rug open te krabben.
Pijn doet het nooit, en als het dan gaat bloeden heeft hij pas door wat ie aan het doen is. :')