Wenkbrauw probleem.. Help?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:00

AngelSpirit schreef:
Donker weet ik dat het sowieso snel wordt, want de uiteinden van me wenkbrauwen zijn normaal bijna wit/doorzichtig (hoewel je echt verschil ziet of ze er wel of niet zijn). Lichtste kleur nemen denk ik dan? -O- bedankt voor de tips in ieder geval!

Even uitproberen in de winkel welke je nodig hebt. Als je twijfelt tussen 2 kleuren, altijd de lichtste nemen.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:01

Oh, hier nog zo'n muts. :o :o
Ik gebruik altijd wenkbrauwpoeder en dan met een kwastje tekenen.

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:12

oh jeej! maar wees blij dat het maar 1 wenkbrauw is! dan heb je nog een voorbeeld om vanaf te spiegelen.
ikzelf gebruik al jaren wenkbrauwpotlood, het is puur oefenen hoor tot je een handigheidje hebt.
enige dat ik kan geven als tip is neem een niet te donkere kleur en druk niet te hard op de punt...je moet als het ware een beetje "schetsen" als je begrijpt wat ik bedoel ;) (dus niet in 1 streep zegmaar)
succes ermee hoor!! gaat goedkomen joh voor je het weet is alles weer aangegroeid

SharonIndezz

Re: Wenkbrauw probleem.. Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:02

hahaha sorry dat ik lach :')

Nee gewoon even naar de Hema gaan en dan zon wenkbrauwpotlootje halen. ideale dingen :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:05

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:08

Ik gebruik altijd hele donker bruine oogschaduw! Werkt ook heel goed. Zorgen dat 'ie niet al te glimmerig is

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:19

Kijk met bruine oogpotloden alleen even goed naar de ondertoon.
Die zijn van oogpotloden vaak rood. Bruine wenkbrauwpotloden hebben vaak een meer grijzige ondertoon dat staat veel natuurlijker.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:23

ik heb zelf hele witte wenkbrauwen die je nauwlijks ziet en gebruik al heel lang bruine wenkbrauw potlood mijn vriendin dacht zelfs dat het me natuurlijke wenkbrauw kleur was haha was het maar zo

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 01:07

Kana schreef:
Kijk met bruine oogpotloden alleen even goed naar de ondertoon.
Die zijn van oogpotloden vaak rood. Bruine wenkbrauwpotloden hebben vaak een meer grijzige ondertoon dat staat veel natuurlijker.

Juist, die van Catrice zijn daarom erg fijn :j

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 01:33

hahahahaha sorry :o ik moest toch wel lachen, je wenkbrauwen bijwerken met een scheermesje?
Ik epileer ze altijd, de pijn die je dan altijd voelt vind ik niet echt pijnlijk, maar eerder lekkere pijn ofzo :')
Als je dat een paar keer doet, dan wen je er wel aan!
Ik heb geen idee hoe je ze moet bijwerken. Mijn wenkbrauwen zijn zwart dus ik moet ze elke dag epileren om ze in "shape" te houden.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:30

Ik moet altijd zo vreselijk niezen van het epileren van mn wenkbrauwen dat ik ze ook ben gaan scheren _O- en het werkt briljant moet ik zeggen als je maar even goed oplet en heel voorzichtig te werk gaat. Gelukkig heb ik hele mooie wenkbrauwen van mezelf waar ik nauwelijks wat aan hoef te doen (was laatst bij een kapper die ook met touwtjes wenkbrauwen epileerde en die vond dat er niets te epileren was en toen had ik er al een half jaar niets meer aan gedaan) dat 1 of 2x scheren per jaar wel te overzien is :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:35

Een vriendin van mijn zusje had op deze manier 2/3 van haar wenkbrauw weggeschoren, mijn zusje haar heel hard uitlachen en je raad het al ze maakte precies dezelfde fout _O- _O-
Ik doe het zelf soms ook, werkt prima je moet wel goed opletten inderdaad!

het groeit vanzelf weer aan, je kan evt wel gaan tekenen...

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:37

Wat vervelend voor je TS! Vraag bij de douglas/ici paris/sephora hulp aan een medewerkster, die kunnen je vaak goed adviseren over hoe je het moet tekenen en welke kleur potlood je het best kan gebruiken bij jouw haarkleur en huidskleur... Dit plaatje is een goede richtlijn.

Afbeelding

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:43

Afbeelding
gewoonm alles eraf en tekenen!!! hier een mooi voorbeeld!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:44

suuzepuus schreef:
[ Afbeelding ]
gewoonm alles eraf en tekenen!!! hier een mooi voorbeeld!!

:9 :9

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:48

Of zo!
Afbeelding

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:49

unihorses schreef:
Turbie schreef:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar een foto..
Ik ben zelf totaal niet goed in wenkbrauwen bij tekenen, dus aan mij heb je simpelweg niks.
Mijn oppaskindje heeft ze een keer allebei helemaal weggehaald...
Ze was nieuwsgierig wat dat apparaatje deed, ik uitleggen dat het bedoeld was om je haar weg te scheren, telefoon ging, ik kwam terug en madame zat met een big smile klaar.. Zónder wenkbrauwen :+

_/-\o_ *-:) ???? := :):) _O-

Ik was zo in shock dat ik niet eens eraan heb gedacht om een foto te maken, m'n hoofd was eerst 10 minuten dit: :\
En toen ging het naar dit: _O- :+ :')

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:49

Afbeelding

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:51

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:54

Ik heb ook een wenkbrauwpotlood maar ik hou hem juist niet scherp, dan krijg je veel te neppe, opvallende strepen. Maar bij mij is het ook niet omdat ik geen wenkbrauw meer heb, maar meer om ze een beetje op te vullen/symmetrischer te maken.

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:55

Een vriendin van mij heeft haar wenkbrauwen laten tatoeëren, op een haartjes techniek ofzo. Ziet er echt wel heel erg mooi uit, ookal ben ik eigenlijk totaal niet van het tatoeëren ed!

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:59

Ik heb ze ook laten tatoeeren, had al mooie wenkbrauwen maar wilde ze nog wat meer opgevuld hebben. Geen hairstroke techniek gekozen trouwens, is wel heel mooi!

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:03

Ik gebruik een poeder en een kwstje, heb blonde wenkbrouwen en vrij weinig, de buitenste stukjes zie je zonder bijkleuren zo goed als niet. Maar met kwastje + poeder is het heel natuurlijk bij te tekenen! Maar ik denk dat dat met lichte wenkbrauwen ook een stuk makkelijker is dan met hele donkere

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:09

holy crackers... die wenkbrauwen...

TS, ik moest ook ff lachen, sorry... Maar je kan een potlood gebruiken en het dan met je vinger goed inwrijven, dan ziet het er natuurlijker uit en dan met een wattestaafje het netjes bijwerken... daarna met een heel klein beetje poeder erover gaan en dan is het niet zo getekend... weet niet hoe hard jouw wenkbrauwen groeien, maar bij mij groeien ze heel hard, moet zeker elke week wel epileren en ik kan je zeggen... hoe vaker je het doet, hoe minder pijn het doet... dus volgende keer toch ff tanden bijten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:47

suuzepuus schreef:

stijlvol dit :j .

Je hebt trouwens ook speciale wenkbrauw sjablonen :)) mss is dat een optie :+ Moet dat sjabloon wel lijken op je wenkbrauw die nog helemaal over is :+