Waarom bestaat er in hemelsnaam verkoelende scheerschuim!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: Waarom bestaat er in hemelsnaam verkoelende scheerschuim!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:35

Oh mijn god ik las dit en dacht, nee dit kan niet waar zijn :') But yes. Hahaha hilarisch!!

Nou lees ik dit, maar ik blijf er van achter mijn oren krabben. Say what :')??

eenitraM schreef:
Shirley schreef:
Als je ze in het rolletje laat zitten, gaat het vast nog een stuk gemakkelijker ook :))

Nou, ik zal je vertellen, ik heb het een keer gedaan bij een jongen toen ik kauwgom in had (als je snapt wat ik bedoel) en hij vloog tegen het plafond. :')

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:57

Hetzelfde effect heb ik een keer met de Chilly wasgel gehad :brr: , die is ook nog eens speciaal bedoeld voor down under :roll:
Ik denk dat die schuim die jij gebruikt hebt nog 10x erger is geweest,
het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen. geen idee of olie het wat kan verzachten, durf je uberhaupt nog wat te proberen?? ^)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:32

Welke heb je dan in godsnaam gebruikt := ?
Echt nog nooit last gehad. En gebruik zowel mannen als vrouwen scheerschuim. T is maar net welke voorraan in de kast staat.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:42

Hahahaha _O-

Ach, zo heb ik eens van die menthol stoom inhalatie druppels in mijn bad gedaan toen ik verkouden was. Dat fikte ook behoorlijk de pan uit op bepaalde plaatsen zegmaar :+

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:46

Eindeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:42

Aranel schreef:
Hahahaha _O-

Ach, zo heb ik eens van die menthol stoom inhalatie druppels in mijn bad gedaan toen ik verkouden was. Dat fikte ook behoorlijk de pan uit op bepaalde plaatsen zegmaar :+

Haha klinkt bekend.
Ik maak geregeld zelf douchegel met etherische olie en dacht van de zomer ik doe er wat pepermunt in dat is lekker verkoelend.
Nou ik kan je vertellen het was niet verkoelend maar bevriesend oh wat een ramp was dat zowel ik als mijn man hebben na het douche zeker 2 uur liggen verkleumen in bed. (en dan hebben wij ook nog een waterbed wat dus verwarmd is)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:48

Geweldige verhalen PocoGaucha! :D

En Ts: Harde leerschool, al was het wel een béétje blond ;).

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:50

*voelt zich nu heul suf en ouderwets met gewone etos 'voor gevoelige huid' scheergel voor vrouwen*

-O-

Citaat:
This review is from: Veet for Men Hair Removal Gel Creme 200 ml (Personal Care)
Being a loose cannon who does not play by the rules the first thing I did was ignore the warning and smear this all over my knob and bollocks. The bollocks I knew and loved are gone now. In their place is a maroon coloured bag of agony which sends stabs of pain up my body every time it grazes against my thigh or an article of clothing. I am suffering so that you don't have to. Heed my lesson. DO NOT PUT ON KNOB AND BOLLOCKS.

(I am giving this product a 5 because despite the fact that I think my bollocks might fall off, they are now completely hairless.)

:') _O-

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:58

Ik verneem van meerdere mannen om mij heen dat zij ook niet snappen welke idioot mentol in scheerschuim heeft gestopt aangezien het blijkbaar in het gezicht net zo fikt als op jouw speciale plekje :D :o _/-\o_

Dezelfde handeling als hieronder bedoeld direct na tandenpoetsen wordt ook niet altijd even gewaardeerd :o :+ (zeg ik dat nou echt??)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:00

Ik moet die handeling eens uitproberen na het tandenpoetsen. Blijkbaar tot nu toe steeds op een ander moment gebeurd, aangezien ik nog geen reactie heb gekregen :').

Ach, en een man kan altijd nog de gewone vrouwen-scheergel pakken toch? :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:19

zimbabwe schreef:
Ik verneem van meerdere mannen om mij heen dat zij ook niet snappen welke idioot mentol in scheerschuim heeft gestopt aangezien het blijkbaar in het gezicht net zo fikt als op jouw speciale plekje :D :o _/-\o_

Dezelfde handeling als hieronder bedoeld direct na tandenpoetsen wordt ook niet altijd even gewaardeerd :o :+ (zeg ik dat nou echt??)

Hahahahahah ohhhh serieus, ik heb hardop zitten lachen...

Ik ben bijna geneigd om het te gaan proberen hahaha..

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:21

PocoGaucha schreef:
haha,
ik heb wel eens op een site revieuws zitten lezen van veet voor mannen, ik zal die even opzoeken:
http://www.amazon.co.uk/product-reviews ... ewpoints=1

die verhalen zijn ook hilarisch

PocoGaucha, dank je voor de tip, ik heb serieus buikpijn van het lachen (ben nogal visueel ingesteld..) en heb bijna een vroegtijdige bevallig opgewekt hierdoor...MY GOD wat een verhalen! (de vraag onder aan het stukje is trouwnes ook erg leuk: did this help you?)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:33

Ik pis hier bijna in mn broek van het lachen _O-

Vooral die verhalen op amazon.com _O- _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:51

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:06

eenitraM schreef:
My god! Het voelt alsof het min -30 is tussen mijn benen! Alsof er aan mijn oksels ijspegels hangen die een lengte hebben van de toen bestaande WTC-toren nummer 1. :+

Ik scheer nooit met scheerschuim, altijd met douchefris. Maar ik had een beetje achterstallig onderhoud dus ik dacht: "Als een man het gebruikt, kan de vrouw dat zeker ook gebruiken". }:0 Vrouwenlogica. Schijnbaar zit er een verschil tussen het mannelijk en het vrouwelijk geslacht. Wordt dit spul op andere proefdieren getest die de hormonen van mannen hebben ipv vrouwen? Dieren die dichter bij de man staan dan de vrouw? }:0

Nou, vergeet het maar met de vrouwenlogica. Spullen voor mannen zijn echt voor mannen. Ik vries hier van mijn stoel af. Heb zojuist nogmaals gedouched. Bodylotion er over heen en een dikkere trui aangetrokken. De zweetdruppels schieten uit mijn hoofdporien, maar downunder is het zo koud als 200 meter diepte in de zee in de buurt Antartica.

Leermoment :')

You just made my day :')

Suzanne F. schreef:
WTC toren 1 is inmiddels zo hoog niet meer maar dat terzijde...

Ik denk ook niet dat mannen het op hun oerwoud down under smeren hoor. Het zal wel alleen voor het gezicht zijn.
Maarre.... sterkte!

Wat verwoorden jullie dat mooi, heb eerst 10 minuten dubbel gelegen voor ik iets zinnigs uit kon uitbrengen :')

Maar TS: HOE KOM JE ER IN 'S HEMELSNAAM OP?!
Hoe haal je dat in je hoofd? :')

Sterkte..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:46

Ik heb gewoon een Venus Breeze, nergens last van :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:53

Whahaha wat een briljant topic :')

Over wat trouwens niet te doen vóór enige s*xuele handelingen: tijgerbalsam gebruiken en daarna niet goed genoeg je handen wassen.... :Y)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:54

MamaMiesje schreef:
Whahaha wat een briljant topic :')

Over wat trouwens niet te doen vóór enige s*xuele handelingen: tijgerbalsam gebruiken en daarna niet goed genoeg je handen wassen.... :Y)

_O- _O- :') _/-\o_

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:58

:wow: waar gaat het heen met bokt :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:17

"Excellent product. Most prisoners confessed within five minutes of the first application. Can recommend.

Yours,
Ali Muhabarakah,
Secret Police, Damascus"

Die Amazon site, geniaal! Haha.

Kun je niet even douchen en wassen met privatepart zeep?

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:29

_O- _O- Ik lig serieus in een deuk van het lachen!!

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:35

Hahaha, ik lig echt op de grond van het lachen hier! _O- Die reviews op Amazon, geniaal! TS, misschien vindt je daar een beetje troost. Gedeelde smart is halve smart, toch? :')

Verder is dit wel een heel leerzaam topic, ik weet in ieder geval wat ik NOOIT ga gebruiken. :))

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:43

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,

LEUK! :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:44

Whahaha, you've made my day :')

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:46

Die van die gay snowman!! Op amazon!! Mijn vriend kwam gewoon kijken wat ik in hemelsnaam aan het lezen was. Ik gierde het echt uit van het lachen.. *Veegt de tranen nog even weg*..