Wie wordt er ook zo ziek van antibiotica?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Wie wordt er ook zo ziek van antibiotica?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:03

Oh ja, vreselijk.
Overgeven, slaperig, hallicuneren, diarree...
Ligt er wel aan welke kuur. Deze zomer kreeg ik een in frankrijk, ik ben nog nooit zo ziek geweest. Alleen met 3 kindjes op een camping, ik heb huilend naar de anwb gebeld of ik mocht stoppen (nee) of een andere (de dag erna).

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 13:29

Gisteren morgend een genomen en dan was het beter, maar tegen de middag weer wat slechter heb dan wat geslapen en dan opeens veel beter, tot ik s avonds weer eentje nam...

Van de morgend gaan rijden met de paardjes en daarom wat gewacht met eentje te nemen en een klein half uurtje geleden eentje genomen en voorlopig nog alles goed :d

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 15:49

Ik heb laatst ook een kuur gehad en moest beginnen met 2 's avond, oplossen in water.
Crisis wat ben ik beroerd geweest :oo En nog is mijn maag met sommige dingen niet heel erg blij.
Naar de wc kan ik ook altijd heel goed tijdens een kuur, maar goed ik was wel van mijn ontsteking op het evenwichtsorgaan af en daar had ik de misselijkheid e.d. wel voor over. Die duizeligheid was namelijk nog 10x erger en daar word je trouwens ook beroerd van. Voelde me de hele dag alsof ik te veel gedronken had :+

Daarnaast krijg ik altijd puistjes tussen mijn borsten :+ Das echt standaard.........

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 16:13

jap dat makkelijk naar het wc gaan is hier ook :d ik denk zelf al dat ik enkele kilo's kwijt ben daardoor ( toch iets positief)

Ik heb ook altijd een slechte smaak in mijn mond:d

Maar voorlopig moet ik niet klagen vandaag heb ik nog niks :d

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:42

Ik werd er ook altijd heel erg ziek van..
Vandaag naar huisarts geweest en toevallig ook een antibiotica kuur gehad.
Wel even op zijn hart gedrukt dat ik van de vorige (hij heeft in zijn systeem gekeken welke ik heb gehad) echt doodziek werd. Heeft 'ie netjes voor me genoteerd en heb nu een andere. 3x per dag, 7 dagen lang.
Vandaag ook nog nérgens last van gehad. HEERLIJK! :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:46

Welke heb je cynthia?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:50

Amoxicilline Sandoz capsules 500mg.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:52

Ik kan ook heel heel heel slecht tegen amoxciciline.
Nooit maar dan nooit weer. Van top tot teen opgezwollen en vol met bulten die gruwelijk jeukten. En 40 graden koorts.
Na de kuur nog weken last gehad van gruwelijk jeukende handen die ik om het halfuur onder de kraan moest steken omdat ik het anders niet meer trok. Dus nee nooit meer :')

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:59

Ik zou wel even contact opnemen met de dokter. Ikzelf ben allergisch voor 1 soort antibiotica die uitgeschreven werd voor een blaasontsteking. Werd er zo ziek van na 2 dagen die antibiotica slikken, dat ik de trap niet meer kon oplopen, extreem duizelig was en soms niets meer leek te zien (zwart voor mijn ogen, langere tijd achter elkaar) Het leek wel alsof ik helemaal van de wereld was, haha, mijn moeder vondt het maar eng blijkbaar; ik herinner me er niet eens meer veel van. Deze antibiotica staat ook op mijn medicijnlijst onder het kopje niet innemen, zodat als ik toevallig ergens wordt opgenomen of weet ik veel wat, ik iniedergeval die antibiotica niet krijg.

Zijn denk ik toch bepaalde stofjes, moest de kuur overigens meteen stoppen; dus niet meer afmaken,
en een andere kuur beginnen maar wel pas na 3 dagen. Dus anderhalve week met een blaasontsteking gelopen...beetje jammer haha!

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:01

Ik heb sinds vorige week donderdag een kur Clindamycine, sinds zondag voel ik me al niet lekker maar gister avond en vandaag is t echt bar... Heb de dokter gebeld en hij kon in principe niks geven maar omdat ik ook ibrobufen600mg krijg heb ik maagbeschermers gekregen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:56

Dag 2, nog nergens last van.