Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat deed even flink zeer, maar zou dus onder de douche, dus pijn verlichtend en 's avonds maar op laten drogen.. Elan_GV schreef:Ik ben bang dat ik je niet kan helpen.. mijn dochtertje van 2 loopt dus nu met een raar gaatje onder haar pink rond.. ja, juist.. in geknipt.![]()
Ik krijg trouwens plaatsvervangende pijn.. auwtsj..
Hoe gaat het nu? Heb je nog een foto?
Ik stootte laatst mijn teen/nagel tegen het randje in de douche (betegelde drempel) en zo met zo'n patjs geluidje mijn hele nagel van mijn dikke teen er af.Dat deed even flink zeer, maar zou dus onder de douche, dus pijn verlichtend en 's avonds maar op laten drogen..
Eskimo schreef:Ah oliebol.. Toevallig gisteren een deel van m'n nagel eraf, maar zat nog voor de helft vast dus heb hem terug geduwd, pleisters eroverheen gedaan en niet meer naar gekeken. Als ik ergens aan blijf haken zit het binnen no time weer los maar zolang ik voorzichtig doe met pleisters er overheen blijft het gewoon eraan. Moet ik het toch eraf knippen? Het deel onder de nagelriem ofzoiets zit er gewoon nog.. En het losse deel zit nu helemaal vast geplakt..
Respect voor jou trouwens dat je het zo eraf hebt kunnen knippen....
Eskimo schreef:Oeiii pijnlijk.. Laatst stukje van m'n vinger topje eraf gesneden maar zelfs dat deed nog minder pijn dat met de nagel.. Heb trouwens toch een stukje eraf geknipt omdat het in de weg zat. Nu maar pleister erop gedaan en hopelijk geneest het snel..