Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebeccaa schreef:Ik gebruik wél foundation, maar dat maakt bij mij niks uit voor de toestand van m'n huid, dus blijf 't lekker gebruiken. Ik gebruik nu een facewash en tonic die bij mij heel erg goed werken en sindsdien valt 't bij mij heel erg mee, tenzij ik ongesteld moet worden haha.

Cynn_x schreef:Rebeccaa schreef:Ik gebruik wél foundation, maar dat maakt bij mij niks uit voor de toestand van m'n huid, dus blijf 't lekker gebruiken. Ik gebruik nu een facewash en tonic die bij mij heel erg goed werken en sindsdien valt 't bij mij heel erg mee, tenzij ik ongesteld moet worden haha.
Super toch. Als het voor jou werkt op deze manier, vooral zo doorgaan.
Ik vond gewoon echt níet de juiste foundation voor mijn huid. Gebruikt heel weinig, maar kreeg er gewoon puistjes van. Ook met face washes, scrubs.. het werd alleen maar erger er door en mijn huid ging heel erg trekken ook.. heb zoveel uitgeprobeerd.. vreselijk..
Dus voor mij is dit de oplossing
bevertje schreef:Het enige echte wondermiddel is roaccutane. Paardenmiddel maar het werkt.
) maar de acne is bijna helemaal onder controle, met enkele piekmomenten.
heb toch liever een droge huid dan een acnehuid...

ik kan ook niet tegen foundations helaas hoe luchtig ze ook zijn.. maarja het ziet er toch niet uit lijkt altijd heel nep bij mij. en dan die gaatjes en putjes ertussen nee bah