Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zo ook vaak van vaste dierlijke vetten (bij gebrek aan betere term... In elk geval spekvet enzo, dat giet ik altijd af dan gaat het wel goed).
Gehakt vind ik wel altijd erg lekker, daar zitten geen gekke dingen in
). Aan smaak valt meestal heeel veel te doen namelijk
Alles is op 1001 manieren klaar te maken en smaakt dan altijd anders.
Hij was dan ook om de haverklap ziek en moe en had werkelijk niets van weerstand.
Konstantine schreef:*meldt zich*
Als mensen vragen wat ik niet lust zeg ik altijd "Ik kan beter vertellen wat ik wel lust, dan zijn we sneller klaar..."
Erg vervelend, want het staat zo verwend, maar ik lust écht weinig en ik moet nogal snel kokhalzen of erger. Dus iets toch opeten uit goed fatsoen gaat me ook niet goed af.
Ik lust gaan pasta, geen gekookte aardappelen en nauwelijks vlees (Alleen duur vlees... En zelfs dan ben ik nog kieskeurig, als er vieze saus op zit of het is niet goed gebakken dan gaat het ook de Kliko in.), geen kaas, geen melk, geen vis, geen schaal- of schelpdieren (Alleen al die stank!
)...
Ik lust alleen geroosterd wit of lichtbruin brood met zeezoutboter of filet Americain, of verse witte boterhammen met smeerkaas mits ik ze kan verzuipen in Knorr Drinkbouillon Tomaat, andere boterhammen eet ik niet.
Pistoletjes lust ik dan wel weer bruin en wit, maar alleen zelf vers afgebakken, liefst ook nog warm.
Eigenlijk ben ik vooral gek op rijstgerechten, salades en zuurkoolstamppot...
'Gezellig' mee uit eten gaan kan ik wel laten, ik lust alleen saté zonder satésaus of biefstuk en dat kan ik thuis ook eten, nog goedkoper en zonder beschuldigende "Hebben we die zeikerd weer..."-blikken ook...
Ik vind het zelf ook heel erg, maar door dat kokhalsprobleem is het echt vrijwel onmogelijk iets nieuws te leren eten...
Edit: Oh ja, fruit... Ik lust alleen mango, gele kiwi's en ananas.

Zonnetje81 schreef:Nogmaals; inderdaad! Dat zou ik echt een afknapper vinden... Laat mij maar koken, op mijn manier.En ergens eten? Van dat idee word ik al ziek. Bijv bij je familie/schoonfamilie. Ben je 30 en moet je zeggen "lust ik niet" niet 1 ding maar nagenoeg alles. Ik blijf liever thuis. En mannen met als hobby koken? Dan haak ik af....
end at was een DRAMA bij mijn ex schoonfamilie. Aangezien die alles met saus aten

Everytime schreef:Ui, paprika, taugé, tomaat, aubergine, courgette,rode kool, bieten, spruitjes,mais, zuurkool al dat soort groenten lust ik echt niet..
en vast nog heel wat. Voornamelijk sowieso witte groenten hoef je bij mij al niet voor te schotelen

).
).
En radijsjes.