AustriaTrick schreef:Oke dus dan kan ik me pas echt goed orienteren?
jepmaar je kunt natuurlijk wel bedenken wat je verzekerd wil hebben en wat niet

Alhoewel ik altijd alleen voor basis ga en de rest niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
panache schreef:Ik ga in ieder geval weg bij FBTO! Ik heb een chronische allergie, dus ik heb altijd medicijnen nodig. FBTO vergoedt helemaal niets terwijl Zilveren Kruis dit wel deed.
verootjoo schreef:panache schreef:Ik ga in ieder geval weg bij FBTO! Ik heb een chronische allergie, dus ik heb altijd medicijnen nodig. FBTO vergoedt helemaal niets terwijl Zilveren Kruis dit wel deed.
Kan dat niet gewoon de oude regeling zijn... Veel medicijnen zijn uit de basisverzekering, of vallen onder je eigen risico of zit een eigen bijdrage op. Zulke dingen ligt meestal niet aan de verzekeraar. Het basispakket is overal hetzelfde. Het verschil zit in de aanvullende pakketten, maar daar zitten medicijnen meestal niet bij.
Konstantine schreef:Moet je niet alle medicatie zelf betalen tot je eigen risico op is?
Het kan trouwens ook zo zijn dat ze tot een X-bedrag vergoeden voor een bepaald iets en dat je alles wat het meer kost zelf betaalt, bijvoorbeeld als je een duurdere anticonceptiepil nodig hebt dan de standaard Microgynon...