Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:Je moet bij het bellen naar je HA al zeggen dat je doorverwezen wilt worden, zeg dat je belt voor een verwijsbrief. Wil ze dat je dan langs komt dan zeg meteen bij binnenkomst al dat je doorverwezen wilt worden.
Als je dat meteen al duideli
jk aangeeft is een HA vaak al heel anders, zolang je niet aangeeft dat je meer wilt blijven ze het zelf proberen.
En bij bloedprikken wordt vaak maar een aantal gebruikelijke dingen getest, vraag of ze uitgebreider willen testen.

Mendel schreef:Dat lijkt me niet de manier. Naar wie wil je doorverwezen worden dan. Zolang er geen duidelijke richting is kan de ts alle kanten opgestuurd worden. Ik kom te vaak in het ziekenhuis, heb er ervaring mee. Het zou passen bij de internist, maag/darm/lever arts, reumatoloog en meer. Maar zij hebben ook.iets nodig on op door te
borduren.
Lastig met telefoon reageren zeg..
) had wel mijn pony en mijn baantje en dat was zat.goeroe schreef:Iedereen bedoelt het vast goed, maar dit is niet de plek om een diagnose te vragen. Je zult misschien wel 100 suggesties krijgen, maar je kunt nu eenmaal niet alles testen. Dit is precies wat onze gezondheidszorg onbetaalbaar maakt. Laat je niets aanpraten en ga terug naar je huisarts, die heeft er tenslotte voor gestudeerd.
Ik heb nooit een teek gezien. Ga er ook niet vanuit hoor dat het Lyme zou kunnen zijn, maar goed beter het zekere voor het onzekere nemen.Shadow0 schreef:Artsen noemen dingen nogal eens goed (of 'maar een heel klein beetje afwijkend') terwijl dat niet zo is. Je hebt wettelijk recht op een kopie.