Ik durf mijn pijn niet uit te spreken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steppe

Re: Ik durf mijn pijn niet uit te spreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 08:20

Als je niet naar een gewone fysio wil kan ik je in Alphen Jacco Doolhof aanbevelen hij is een beetje een rare maar door hem kan ik wel weer normaal lopen en hij vindt vage klachten net zo belangrijk als duidelijke klachten.
Dmv oefeningen leer je spieren te versterken je grens van pijn niet over te gaan enz.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 12:08

Via dit topic wil ik jullie graag op de hoogte houden :)

Ik ben vrijdag naar de dokter geweest. Hij heeft alles goed bekeken en denkt dat mijn knieschijf wat naar binnen staat. Daardoor staat mijn knie niet goed met in ''verhouding'' met mijn dijbeen en dat kan pijn veroorzaken. Ik moet nu naar de orthopeed die alles verder gaat bekijken :)

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:41

Fijn dat je huisarts het serieus neemt en dat er nu verder gekeken gaat worden. Knap dat je de stap gezet hebt en succes bij de orthopeed!

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:51

ik heb de eerste pagina even vluchtig doorgelezen, ik be. erg vaak bij de dokter geweest voor mijn gewrichten. hrt is toch niet normaal als je niet overeind kan komen als je nog maar 21 bent?
ik ben op reuma getest, heb medicijne gehad.
sinds twee weken laat im het bestek uit mijm handen vallen op het bod omdat simpelweg mijn rechterpols het niet kan houden. ik ben rechts en mijn libkehand is sinds kort sterker..
met mijn knieenn heb ik het gevoel of ik schuurpapier tussen het gewricht heb. het enigste wat de dokter zei is dat ik een griepje zou hebben en het daardoor komt.
laatat zei die dat we maar moesten zien of de pijn in de knieen en pols er wat aan te doen is..
grr.. ik heb yocb niet voor niets pijn? ik loop iedere dav met pijn en jiemand kan me helpen waar het vandaan komt..

nou, ik ga lkkr met jou mee doen en de dokter opbellen en dat hij er serieus er naar gaat kijken en er wat aan gaat doen.

ik duim voor jou dat het goed komt! en super dat je de eerste stap hebt gezet!

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:14

ik heb na 5 jaar ook vorige week de stap gezet om na de huisarts te gaan.
die kon niks vinden >;) dus direct door na fysio die een paar testje gedaan en die heeft me direct weer na de dokter gestuurt dat ik na het ziekenhuis moet voor een scan voor me knie
ze denkt dat er of iets met de meniscus is of het stuk waarbij de stukken bot langs elkaar gaan niet meer soepel gaan en vandaar de pijn binnen in me knie.

op dit moment is mijn rechter knie het ergste even wachten wat er uit het onderzoek komt en eventuele operatie.
en daarna word het tijd voor me linker die is niet zo extreem maar heeft wel de zelfde kwalen als de rechter knie

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 12:21

Vandaag bij de orthopeed geweest. Mijn knieschijven staan erg naar binnen en daar krijg ik steunzolen voor. Verder moet ik weer naar de fysio.. Ben benieuwd!

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:07

Hopen dat je snel verbetering merkt! :)

ulyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:12

Wat goed dat je gegaan bent, en de ha is er serieus op in gegaan. Heeft het je meer zelf vertrouwen gegeven?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 22:51

Geen idee of iemand dit topic nog volgt maar even een update:
Ik heb nu 3 maanden 2x per week fysio gehad. Dit sloeg goed aan, pijn blijft wel maar komt pas veel later, ik kan mijn knie dus meer belasten.
En we gaan nu afbouwen, we gaan naar 1x per week fysio *\o/*

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:40

Super zeg, fijn dat je vooruitgang hebt kunnen boeken.. *\o/*