Amandelen eruit laten halen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Amandelen eruit laten halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:01

Hier was het ook horror met een dikke ontsteking eroverheen. Dat heb je inmiddels wel genoeg gelezen denk ik ;)
Wat ik wel wil meegeven wat niemand hier schrijft is ipv waterijs slagroomijs te nemen. Dat was voor mij het enige wat lukte, het was zacht, het gleed, koud en ik hoefde mijn mond niet zo goed open te doen als bij een raketje ofzo. Dat kon ik nl niet door een complicatie. Dit gleed er echter zo in zonder te sabbelen. Ik moet er nu niks meer van hebben :') Maar het heeft mij er doorheen getrokken :j

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 19:39

Ja maar in slagroomijs zit zuivel, en dat zorgt toch weer voor meer slijm waardoor je het meer moet slikken. Ik heb gevraagd aan de arts of Ben&Jerry ijs ook goed is, dan vind ik het natuurlijk geen probleem haha. Het mag wel, maar hij raad toch aan waterijsjes te nemen. Even aankijken hoe het gaat :)

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 19:42

Mijn amandelen zijn geknipt toen ik een jaar of 11/12 was...
Deed wel zeer daarna, maar veel ijs eten maakt een hoop goed.

Mij werd verteld dat hoe jonger je bent, hoe eerder je eroverheen bent, klopte wel, want jongetje bij mij op de uitslaapzaal was een jaar of 5 en die begon na een (paar) uur al weer te praten... ik heb er nog zo'n 2 weken last van gehad.

mij werd ook dringend waterijs geadviseerd, geen softijs oid, in het begin nam ik halfzachte, geprakte perenijsjes enzo... klinkt nu heel ranzig, maar het werkte echt top!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:48

Ja het zorgt voor meer slijm en slikken, maar juist daardoor doet het minder pijn. Het blijft wat gesmeerd namelijk. Slik maar eens een paar minuen niet, dan is t ff onprettig als je weer slikt. Met geknipte mandelen is dat nog erger dus kun je beter blijven smeren :j