Zomaar 's nachts overgeven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 20:18

Denise_Tink schreef:
Ik adviseer je echt om naar een huisarts te gaan! Ik zat in precies hetzelfde schuitje, met pfeiffer en alles aan toe. Ik dacht dat ik wat aan de beterende hand was, maar mijn lever ging dusdanig achteruit en mijn milt was ontstoken...

Dus ga asjeblieft naar je huisarts, dit is niet goed!!

En verder veel sterkte ermee, het is een heeeele lange weg...

Ohw, dat is inderdaad niet goed...
Ik had dus al een leverontsteking toen ik in mei ziek werd, maar dan is dat misschien wel helemaal niet hersteld..
Had je dezelfde klachten??

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:19

Zo te horen ben je je wel bewust van wat je eet :j Dan bij deze van mij ook voor de laatste keer, hup naar de huisarts!

Grapjasjes12

Re: Zomaar 's nachts overgeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:25

Het kan van alles zijn, meis :) Helemaal al met andere ziektes absoluut gewoon gaan, geen twijfel over mogelijk :)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:28

Aanmoediging nodig om naar de HA te gaan? Bij deze dan... er kan heel veel mis zijn dat je beter in een vroeg stadium kan (laten) tackelen. En je hebt niks te verliezen... GO!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:29

ik zou ook naar de huisarts gaan.

Zelf heb ik het gehad na een buikoperatie, door mijn verminderde weerstand kwam mijn overgevoeligheid voor melkeiwitten plots aan het licht. Niet fijn maar wel handig aangezien ik nu weet dat melk niet goed valt bij mij. Ik kan wel wat melkproducten hebben, maar bij meer dan een kopje per dag wordt ik misselijk tot overgeven aan toe. Eerder had ik dat dus nooit gek genoeg...

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:30

Natasja91 schreef:
Denise_Tink schreef:
Ik adviseer je echt om naar een huisarts te gaan! Ik zat in precies hetzelfde schuitje, met pfeiffer en alles aan toe. Ik dacht dat ik wat aan de beterende hand was, maar mijn lever ging dusdanig achteruit en mijn milt was ontstoken...

Dus ga asjeblieft naar je huisarts, dit is niet goed!!

En verder veel sterkte ermee, het is een heeeele lange weg...

Ohw, dat is inderdaad niet goed...
Ik had dus al een leverontsteking toen ik in mei ziek werd, maar dan is dat misschien wel helemaal niet hersteld..
Had je dezelfde klachten??

Bij mij is eind december acuute pfeiffer ontdekt met ook leverontsteking. Ik was aan de beterende hand (dacht ik) , tot de ernstige buikpijn en alle klachten klachten zoals jij hebt er ineens weer waren. Mijn lever bleek opnieuw ontstoken te zijn en ook mijn milt was niet goed, ziekenhuis in en uit... En geloof me, nu bijna een jaar later kan ik nog steeds bijna niks daardoor. Ik hoef maar iets te drinken of te eten en ik heb weer klachten. Dus let zeker goed op jezelf en beter een keer te vaak naar de huisarts, dan een keer te weinig :j

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:32

Ga alsjeblieft gewoon naar de HA! die kan bloedtesten doen enz, kan je iedergeval dingen uitsluiten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:35

Vanavond iig even omhoog liggen met je hoofd, verder veel sterkte :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:47

Wat ik niet helemaal begrijp is dat de pfeiffer in mei is geconstateerd en ook een lever infectie, heb je in de tussen tijd geen controles gehad?
Ik moest elke 2 weken bloed laten prikken en heb maanden thuis gelegen omdat mijn moeder niet wou dat ik het ziekenhuis in ging.

MoosjeWings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:49

Zoals ook eerder gezegd naar je HA voor een bloedtestje.
Ik moet zeggen dat ik wel je symptomen herken, wellicht is er iets aan de hand met je schildklier en B12.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 20:51

Bedankt voor de nieuwe reacties (en aanmoedigingen :D )

Ik heb geen controles gehad. In drie weken tijd wel 4 keer bloed geprikt en iets van 6 keer bij huisarts(enpost) omdat ze eerst niet wisten wat het was. Kreeg eerst antibiotica omdat ze dachten aan blaas/nierbekken ontsteking (had donkerbruine urine, juk). Toen kreeg ik daar allergische reactie op (nog meer overgeven en later extreme uitslag waarvan je nu nog de resten ziet). Heb toen 2 weken prednison en antihistamine geslikt en verder eigenlijk nooit meer contact gehad met huisarts.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 20:52

MoosjeWings schreef:
Ik moet zeggen dat ik wel je symptomen herken, wellicht is er iets aan de hand met je schildklier en B12.

B12 geeft ook symptomen van fibromyalgie toch?
Dat is 2 jaar geleden bij mij vastgesteld, maar had ik deze klachten uit openingspost dan niet ook al moeten hebben?

MoosjeWings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:58

Natasja91 schreef:
MoosjeWings schreef:

B12 geeft ook symptomen van fibromyalgie toch?
Dat is 2 jaar geleden bij mij vastgesteld, maar had ik deze klachten uit openingspost dan niet ook al moeten hebben?

Ja klopt, voor wat de klachten uit de openingspost betreft: Niet iedereen heeft alle symptomen.
Op http://www.stichtingb12tekort.nl en http://www.schildklier.nl kun je een hele hoop info halen en ook een lijst met symptomen vinden.

Edit (toevoeging, was te vroeg met posten): Bij mij begon het met de misselijkheid zo af en toe, nooit wat achter gezocht, later kwamen daar steeds meer klachten bij, ging allemaal zo geleidelijk dat ik eigenlijk niet echt goed in de gaten had dat er wel iets "kapot" kon zijn in mijn lichaam, weet het altijd constant aan externe factoren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 08:06

Ik heb dit ook gehad. Elke keer in de avond die misselijkheid en dan inderdaad overgeven (ik was dus elke avond misselijk maar hoefde niet elke avond over te geven). Nu is het gelukkig over maar ik heb een jaar geleden (speelde zich 2 jaar geleden af) een bloedtest laten doen en daaruit bleek dat ik wel pfeifer heb gehad. Of dat toen was weet ik niet, maar het is goed mogelijk :j