galblaas verwijdering zon pijn erna

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Re: galblaas verwijdering zon pijn erna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:53

Ohh lekker hetbommeke, dan heb ik nog mazzel denk ik..

Ts hoe is het nu trouwens met jou?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:58

Ach weet je.... Destijds was het geen leuke periode :n maar na 4 jaar vergeet je de nare dingen en mag ik in mijn handjes knijpen dat ik er verder niets aan overgehouden heb. Kan alles eten en drinken, geen pijn etc.

TS, hoe is het ermee?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:02

Klopt je vergeet dingen snel, heb ik ook, als ik naga dat 4 maanden geleden tegen mijn man is gezegd u moet misschien afscheid nemen van uw vrouw.. Dan heb ik geboft en als ik zie hoe ik nu ben... Ik denk er ook al bijna niet meer bij na.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:07

Da's maar goed ook, dat je dat soort dingen vergeet :j

Anders zouden er bijvoorbeeld erg weinig kindertjes worden geboren, als ik alle bevallingsverhalen zo hoor :Y)

mijnlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:10

Bij mij is 1 oktober mijn galblaas verwijderd omdat ik galstenen had en daar heel veel last en pijn van had.
Werd om 2 uur geopereerd en was om 4 uur weer wakker, en mocht om 22 uur weer naar huis, was alleen wat misselijk toen ik op stond, maar verders helemaal niks, was na 2 uur ook over.
Verders ook geen last gehad van de Narcose.
Kon ook meteen na de operatie alles weer eten en drinken.
Alleen 3 dagen wat last van mijn Maag en Darmen gehad(omdat die stil hadden gelegen en van de diclofinac, ze hadden me geen maagbeschermers gegeven) en deed t wondje bij mijn navel zeer.
Maar na 3 dagen voelde ik me weer helemaal de oude. wondje deed niet meer zeer en mijn maag en darmen ook niet meer.
Alleen begon na 1.5 week de hechting bij mijn navel wat te trekken, maar dat doet ie nu ook niet meer:).
Dus eigenlijk heb ik er maar weinig last van gehad gelukkig :).