Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

michelle933 schreef:Raponsje schreef:Om je houding te verbeteren ga je naar een mensendieck, niet naar een chiropractor.
Een chiropractor is om te kraken, niet om je houding te corrigeren.
Wil niet zeggen dat het niet lekker is om af en toe naar een chiropractor te gaan, ik laat mezelf 2 keer per jaar kraken omdat ik anders ook vast ga zitten en om migraine inderdaad te minderen.
Wél ben ik daarvoor in therapie geweest bij een mensendieck om mijn houding te verbeteren om juist te voorkomen dat ik verstijfd liep / zat zodat mijn bezoekjes aan de kraker zo minimaal mogelijk werden.
uhh ik weet niet hoor..
maar volgens mij klets je echt onzin nu![]()
ik ben naar de chiropraktor gegaan omdat ik zon last van mijn RUG/nek had, fysio en dat gezeik heeft tog geen nut gehad allemaal toen.. ook dik 2 jaar gedaan dat. toen kwam dus de conclusie dat ik schreef stond en heel veel spanning in mijn rug/nek en schouders had. en door die 4 jaren bij de chiropraktor te lopen is mijn houding (gespannen) veel minder geworden, en de pijnen in mijn rug zijn ook weg.. dus ik weet niet wat je allemaal voor onzin praat hoor
). Al heb ik geen idee of er een relatie tussen is. Raponsje schreef:Om je houding te verbeteren ga je naar een mensendieck, niet naar een chiropractor.
Wil niet zeggen dat het niet lekker is om af en toe naar een chiropractor te gaan, ik laat mezelf 2 keer per jaar kraken omdat ik anders ook vast ga zitten en om migraine inderdaad te minderen.
Wél ben ik daarvoor in therapie geweest bij een mensendieck om mijn houding te verbeteren om juist te voorkomen dat ik verstijfd liep / zat zodat mijn bezoekjes aan de kraker zo minimaal mogelijk werden.
xMarloes schreef:Raponsje schreef:Om je houding te verbeteren ga je naar een mensendieck, niet naar een chiropractor.
dat kraken is niet waar.... kraken doet een fysio niet een chiropractor.