Bedankt voor alle informatie, vooral over vis! Hier heb ik wel wat aanknopingspunten. Vis, zoals je het in de winkel koopt, is dus niet echt een aanrader?
Op de vraag of ik rook: nee, en de mensen om mij heen ook niet. Er was er wel een al een tijd verkouden en die is dat daarna ook nog een tijd geweest maar alle anderen hebben het niet (of niet zo overdreven) gehad. Kinkhoest is niet op getest. Ik ben inderdaad heel dun, maar heb geen ondergewicht meer.
Wat ik vergeten was te vermelden hier, maar wat ik wel bij de dokter heb gemeld (die er niet echt op in ging), is dat bij mij de laatste tijd ook wondjes supersnel gaan ontsteken, ookal is het maar een oppervlakkig krasje. Zo heb ik nu dus een giga ontsteking aan mijn vinger, waar dus zo'n klein krasje zat, eerst heel onschuldig. Maar nu liep er gisteravond opeens een rode streep vanaf het wondje richting mijn elleboog, voelde helemaal als een grote blauwe plek en ging steeds verder. Vriendje herkende dit van een vriend als bloedvergiftiging, dus die al in de stress... Nou had ik toch een AB kuur gekregen en de streep is nu al iets minder duidelijk zichtbaar, maar vind het toch wel weer een beetje merkwaardig...