een dikke vette kater

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:17

mooney1 schreef:
Lekker je roes gaan uitslapen .

dit is bij mij vaak ook het enige dat helpt (eventueel een paracetamol). Met het idee dat het de dag erna weer over is in mijn achterhoofd..

goodwinJarig

Re: een dikke vette kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:36

Ik drink altijd melk als ik thuis kom:), en de Mac doet ook wonderen!;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:39

Tja eigen schuld he :D Volgende keer minder alcohol...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:38

antje_vip schreef:

Ik kan net zo brak zijn na een alcoholloos avondje als na een nacht flink zuipen hoor.......

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:41

Een rauw ei, gals melk en paractemol !

Hehe, of mijn standaard day after ontbijt: Gebakken ei, red-bull en waar nodig een paracetamol..

Slapen kan helpen, maar mijn ervaring is dat naar buiten gaan veel beter/sneller helpt. Lekker de frisse lucht in.. En je tijd uitzitten :). Gaat vanzelf over !

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:49

Als je opstaat een koud glas melk drinken. Of een tomaat eten. Dit helpt bij mij altijd heel goed! Voel ik mr daarna nog niet beter (meestal komt dit niet voor na melk) pak ik nog een paracetamol. En natuurlijk frisse lucht en afleiding. Lekker buitenrijden met je paardje hielp bij mij ook geweldig haha!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 19:46

Romyv schreef:
antje_vip schreef:

Ik kan net zo brak zijn na een alcoholloos avondje als na een nacht flink zuipen hoor.......

hier ook.
Vroegah (jaar of 4 geleden), ging ik vrijdag na het werk uit tot een uur of 2-3, bedje in tot 8 uur, opstaan en werken van 9.30-19. zaterdagavond uiteraard weer een stapje, dit werd meestal een uurtje of 5-6 tot wel eens nachtjes doortrekken, bedje in tot 8, en de zondag weer werken van 9.30-19.00. Zondagavond dan nog een stapje tot rond 11 ong (of soms bij verlengde weekends van de vrienden tot in de vroege uurtjes maandagochtend), gelukkig de maandag maar werken vanaf 13 uur.

en ik was zo fris als een hoentje, beetje maag overhoop door ofwel de alcohol, maar meestal door cola, maar that's it.

nu, de laatste drie jaar (in een relatie) is het uitgaan een heel stuk verminderd, en sinds we samenwonen is het nog eens in de maand oid.
tegen een uur of 2 ben ik eigenlijk al goed moe, en als ik thuiskom kan ik amper slapen, ben wakker van 7 uur, en ben de hele dag brak. ongeacht of ik wel of niet gedronken heb ...