Fibromyalgie of iets anders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Peer12

Re: Fibromyalgie of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 16:02

@Goof; ik heb af en toe wel behoorlijk (fysieke) last van mijn fibro. het lijkt me daarom wel zo eerlijk als je het zegt bij een (nieuwe) baan. In mijn omgeving ken ik mensen die er soms echt een tijdje niet door kunnen werken. Daar zal een werkgever toch niet zo blij mee zijn denk ik

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:08

Bij mij vroegen ze er niet naar (mogen ze geloof ik ook niet), maar zag zelf ook geen belemmeringen voor het werk. Ben er wel altijd open over geweest en heb toch een vast contract bij mijn werkgever gekregen na mijn opleiding. Als jij denk wel problemen te krijgen met het werk, dan kun je er beter open over zijn, dan dat ze je na je proefperiode of tijdelijk contract weer laten gaan. Dan weten ze iig wat ze in huis halen.

En dat geen nee zeggen, hoor je wel vaker bij fibropatienten, is ook zo moeilijk ;)

Peer12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 11:10

Wat werk betreft denk ik wel dat je gelijk hebt. Beter eerlijk vanaf het begin dan dat je alles verzwijgt.
En nee zeggen is idd erg moeilijk ja! ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:44

Als je inderdaad verwacht beperkingen te hebben op je werk kun je het beter gewoon aankaarten.

Ik word niet beperkt in dusverre dat mijn werk eronder lijdt, dus ik vond het niet belangrijk het aan te kaarten.