Wat herkenbaar je angst!! Denk dat er niemand banger voor was dan ik.....
Ben 2 jaar terug geweest. M'n collega was al vaker geweest en drukte me nog op het hart dat het allemaal reuze mee zou vallen, máár de pijn erna was bijzonder onprettig.....
Dát heb ik dus ervaren...... Bij mij heeft het pilletje van te voren niets geholpen..... Inderdaad toen ik thuis was en de spanning eraf was, heb ik geslapen als een os
(had er een de nacht ervoor ingenomen en de ander 's morgens)Wat wel giga veel uitgemaakt heeft, is dat ik een súper vriendelijke arts en assistentes had!! Heb ook duidelijk van te voren aangegeven dat ik als de dood was en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden!
Je hebt gelukkig al pijnstilling van te voren en dat is ook echt een aanrader!!
Zodra je thuis bent, weer paracetamol innemen!
En héél goed en veel koelen!!
Het spijt me te moeten zeggen, maar als ze in je bot bezig gaan, is de kans heel groot dat je daar nog behoorlijk lang last van kan hebben.
Ben alleen wel bang dat ze dan denken dat ik aan de drugs zit en vroegtijdig van het terrein gestuurd zal worden 
) viel het eigenlijk wel mee. Het was binnen anderhalf uur gepiept. De valium hielp ook goed. 's Ochtends was m'n coordinatiegevoel zo goed als verdwenen. Ik zag mezelf in de spiegel gewoon zwalken. Een drempeltje werd opeens formaatje ravijn 
Zometeen even een banaan er doorheen mixen en kijken of dat lukt. Een banaan in kleine stukjes ging van de week nog niet in ieder geval.
Twee paracetamol is trouwens echt niet genoeg want de pijn dreunt er zo doorheen. Die ibuprofen helpt precies het ergste randje er vanaf te halen.
Ik kan m'n mond gelukkig wel redelijk opendoen. Olvarit had ik nog niet over nagedacht trouwens. Ook een goed idee!
] ik wil deze als ik last krij laten trekken