Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 
Cassidy schreef:Ik heb ook een plaatje, draag hem nooit.
En de kosten van een implantaat via de ACTA, die draag je helaas zelf (check even met je aanvullende verzekering). Is echter wel minder dan dat je bij een gediplomeerd implantoloog een implantaat laat zetten.
. Menzis is voor mij gene handige verzekering, omdat die in het zuiden des lands minder contracten met zorgaanbieders heeft. Dat merk ik nu met mijn vriend. Daarbij wissel ik met mijn ms ook niet meer zo gemakkelijk van verzekeraar, zeker niet qua aanvullend pakket.
ik zat vroeger ook bij CZ maar die doen zo moeilijk vaak. Waar mensen ook niet op letten bij Sommenpolissen id dat je vaak over een jaar meer betaald dan wat je vergoed krijgt 

Samiyah schreef:Loop je dan met een gat of zit het niet aan de voorkant?

! Cassidy schreef:Samiyah schreef:Loop je dan met een gat of zit het niet aan de voorkant?
Zit niet aan de voorkant.
Wel een element met een gespleten wortel en ontstoken wortelpunt die op de nominatie staat om verwijdert te worden.
Daar wil ik een implantaat voor omdat het wel zichtbaar is.
Daar ook even de middelen niet voor...

loesje166 schreef:Ik wil hier toch ook even reageren, ik heb een tand die na een val van een fiets scheurtjes heeft en nu ook los begint te zitten.
De kans is dus groot dat hij eruit moet en dan moet ik ook een stift
Maar mij is verteld dat het wel vergoed word, omdat het medische noodzaak is? (bij mij zou 75% vergoed moeten worden..)
)