Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Misschien doet dat z'n hongergevoel aanwakkeren.
MoonChloe schreef:Ik las laatst ergens dat je ook aquaris kan geven, het werkt dezelfde als ORS maar het is lekkerder dan ORS>
Hij hersteld normaal ook echt snel, een nachtje of een nachtje en een dagje en dan is hij weer ver de oude.. _Nelleke_ schreef:Ik zou me ook geen zorgen maken, de mens kan een hele tijd zonder eten. Vooral als z'n darmen/maag van slag zijn is het niet erg als die even 'leeg' zijn.
Cola is niet erg, vroeger zelfs ontstaan als apothekersdrankje tegen misselijkheid. Zou wel proberen de prik er een beetje uit te schudden. Koolzuur is namelijk niet goed voor onrustige spijsvertering.
Misschien als ouders (hoe begrijpelijk ook) de focus even niet op het eten leggen, dus 'm niets aanbieden, misschien als de druk eraf is dat ie dan sneller zelf naar iets te eten gaat vragen. En vanavond zijn lievelingsmaaltijd koken en de afzuiger uit laten zodat 't huis lekker naar eten ruiktMisschien doet dat z'n hongergevoel aanwakkeren.
Sterkte in elk geval, ik ben geen moeder, dus ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het is als je kind niet eet, maar het is vast niet gemakkelijk

PercyLeen schreef:En een happy meal van de mac donalds!? Als ie ruzie kan maken met zijn zus kan zij hem dan niet 'jaloers' krijgen waardoor hij ook wil wat zij heeft?
Arm hummeltje