bekkeninstabiliteit tijdens zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:37

Dankjee maar dat is mij net ietste ver weg.
Heb nog steeds veel last van mijn bekken maar ben ondertussen wel van baan veranderd vanaf 1 nov met gelukkig een hele goede meedenkende baas en betere uren ik werk nu 3 ochtendjes. Ondanks mijn pijn wil ik zoizo doorzetten tot de kerst al begint het heel moeizaam te worden.
Na mijn ochtendje werk kan ik eigenlijk thuis zo goed als niks meer maar moet toch door met een kleintje van bijna een jaar en mijn oudste van bijna 4 wat straks wel iets makkelijker word als ze na de kerst na school mag. Ondanks dat mijn baas zo meedenkend is en heeft gezegt dat als het niet meer mocht gaan ik dat aan mocht geven en dat ik dan de ziektewet inkon. Maar met mijn eigenwijsheid en het feit dat ik haar zo dankbaar ben dat ze me een fantastisch contract aangeboden heeft bij 20 weken zwangerschap wat eigenlijk geen 1 baas zich op de nek haalt.
Wil ik toch even doorzetten voor mijn baas wat waarschijnlijk heel dom is maar ben echt gedreven voor me werk en ben dat eigenlijk nog nooit geweest bij geen 1 baas.
Maar aan de andere kant moet ik ook zeker aan mezelf denken want na mijn zwangerschap moet ik ook gewoon weer aan de slag en het belangrijkste is dan dat ik nergens meer last van heb. Dus die dingen zijn zoizo heel erg moeilijk a.s woensdag mag ik weer naar de verloskundige en zal ik het even bespreken wat nu het beste is.

kiomiamigo

Re: bekkeninstabiliteit tijdens zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:40

Ik snap dat het ver weg is, maar bedenk ook dat zij je misschien met een paar behandelingen kan helpen, en daarbij komen ze ook uit Zuid Limburg naar haar toe. Ik wens je in ieder geval nog een goede zwangerschap, probeer er nog van te genieten!!!

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 19:20

Ben daarstraks na de fysio geweest en heb gigantisch op mijn flikker gekregen ik moet nu echt gaan stoppen met werken en in het huishouden moet ik ook drastisch gaan minderen. Hij zei als je nu niet aan jezelf denkt en ermee stopt lig je binnen de korste keren hele dagen in bed.
En daar schrok ik wel een beetje van terwijl ik het eigenlijk al een beetje wist.
Maar ik wil verdorie zo graag wil zorgen wil alles netjes hebben wil gewoon lekker werken.
Maar moet mezelf er nu toch aan toe gaan geven denk ik zo al is het heeeeeeeeeeeeeeeeeelll moeilijk

kiomiamigo

Re: bekkeninstabiliteit tijdens zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:39

Weet heel goed wat je doormaakt, doe het wel!!!! Probeer afleiding te vinden in andere dingen, foto's inplakken administratie en zulke dingen wat je zitten kan doen en dat regelmatig afwisselen met een beetje lopen door huis. En wat ik aan kan raden voor na de bevalling blijf boven!!!! Ik heb na de beide bevallingen 10 dagen boven gebivakkeerd, moeilijk, zeker met de 2de maar het heeft me een veel vlotter herstel opgeleverd!!

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 20:44

Heb vandaag mijn laatste uurtjes gewerkt en zit vanaf volgende week in de ziektewet.
Probeer rustiger aan te doen al is het wel heel moeilijk maar het is voor me eigen bestwil.
Moet ook aan me meiden denken die alle zorg nodig hebben die ze maar verdienen.
Verder ga ik proberen meer afwisselende dingen te doen en moet ik meer op mijn kont blijven zitten dan van de ene kant naar de andere kant te hollen heel de dag.