Dankjee maar dat is mij net ietste ver weg.
Heb nog steeds veel last van mijn bekken maar ben ondertussen wel van baan veranderd vanaf 1 nov met gelukkig een hele goede meedenkende baas en betere uren ik werk nu 3 ochtendjes. Ondanks mijn pijn wil ik zoizo doorzetten tot de kerst al begint het heel moeizaam te worden.
Na mijn ochtendje werk kan ik eigenlijk thuis zo goed als niks meer maar moet toch door met een kleintje van bijna een jaar en mijn oudste van bijna 4 wat straks wel iets makkelijker word als ze na de kerst na school mag. Ondanks dat mijn baas zo meedenkend is en heeft gezegt dat als het niet meer mocht gaan ik dat aan mocht geven en dat ik dan de ziektewet inkon. Maar met mijn eigenwijsheid en het feit dat ik haar zo dankbaar ben dat ze me een fantastisch contract aangeboden heeft bij 20 weken zwangerschap wat eigenlijk geen 1 baas zich op de nek haalt.
Wil ik toch even doorzetten voor mijn baas wat waarschijnlijk heel dom is maar ben echt gedreven voor me werk en ben dat eigenlijk nog nooit geweest bij geen 1 baas.
Maar aan de andere kant moet ik ook zeker aan mezelf denken want na mijn zwangerschap moet ik ook gewoon weer aan de slag en het belangrijkste is dan dat ik nergens meer last van heb. Dus die dingen zijn zoizo heel erg moeilijk a.s woensdag mag ik weer naar de verloskundige en zal ik het even bespreken wat nu het beste is.