Ervaring eat right for your type (bloedgroepdieet)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 16:40

Ah dat is vervelend. Bij het bloed doneren laatst bleek dat ik bijna de ijzerwaardes van een man had, ze wilden me eerst niet geloven dat ik vega was :+ ik voel me denk ik echt zoveel beter zonder vlees (nooit echt vlees gegeten behalve die paar maanden dus). :j

Samiyah

Re: Ervaring eat right for your type (bloedgroepdieet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:42

Tja, als je lichaam gewend is om geen vlees binnen te krijgen en je eet ineens vlees is het logisch dat het lastiger te verdragen is, en dat je er wat van aankomt. Betekend imo niet gelijk dat lamsvlees slecht is. Maargoed, beetje offtopic. :)

Ik moet eigenlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat mijn bloedgroep is, dus kan niet eens opzoeken wat ik moet eten volgens dat dieet. :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:43

Ik zeg toch ook nergens dat lamsvlees slecht is? :?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:44

Met slecht bedoelde ik, dat je er dus van aankomt. Was volgens mij prima uit m'n reactie te halen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:44

Samiyah schreef:
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat mijn bloedgroep is, dus kan niet eens opzoeken wat ik moet eten volgens dat dieet. :))

Ook die test kun je via die site bestellen :')

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:46

vuurneon schreef:
Samiyah schreef:

Ook die test kun je via die site bestellen :')

Ja ik zie het al, voor $9.95 :') tja, beetje zonde van m'n geld haha.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:47

Samiyah schreef:
Met slecht bedoelde ik, dat je er dus van aankomt. Was volgens mij prima uit m'n reactie te halen?

Nou, nee dus. :P Ik zeg nergens dat lamsvlees slecht is, ik maakte er alleen een grapje over wbt dat bloedgroepdieet.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:06

loempia93 schreef:
Dat was ook niet de voornaamste reden van dit dieet (voor mij is het de voornaamste reden om te beginnen :P ). Ik heb de boeken gelezen en het klinkt best logisch... Ook staan de onderzoeksresultaten in het boek.
Kun je misschien wat specifieker zijn?' volgens mij'? Weet je toevallig websites of bronnen? ben erg nieuwschierig :D

Als dietiste / fitness instructrice / personal trainer zeg ik niet aan beginnen.
Het is onzin en gewoon weer een nieuwe manier om op de onzekerheid van vrouwen in te spelen.

Het enige wat helpt is juiste informatie inwinnen.
Verkeerde marketing, verkeerde porties, verkeerde voeding, te veel of te weinig calorieen in nemen, te weinig slaap en niet correct sporten zijn redenen waarom mensen niet af kunnen vallen.
Heeft niks met je bloedgroep te maken.

Gezond eten - sporten en de juiste midden maat vinden met zondigen is de enige juiste en gezonde manier.
Jammer genoeg denken veel mensen dat ze gezond eten, maar eten dan bijvoorbeeld te weinig waardoor ze enorm veel aankomen in een jaar
of eten te veel van het goede waardoor ze geen gram afvallen, gaan naar de sportschool maar doen het niet goed etc etc.
Afvallen is immers niets anders dan simpele wiskunde mits je gezond bent.