. Ik ben daarnaast wel vrijwilliger voor de kankerbestrijding en de dierenbescherming. Dus ik probeer wel mijn steentje bij te dragen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

Snelle tijd hadden ze het over haha, maar dat kan dus erg verschillen? Ik had echt verwacht dat ik een half uur in die stoel zou zitten maar volgens mij heb ik een kwartier gezeten (na het doneren nog even ''rusten'') en daarna nog 5 minuutjes wat gegeten en gedronken en toen gegaan.. Heen en terug duurt mij langer 
ZusJacobs schreef:Mijn tijd was de vorige keer 6,50 minutenSnelle tijd hadden ze het over haha, maar dat kan dus erg verschillen? Ik had echt verwacht dat ik een half uur in die stoel zou zitten maar volgens mij heb ik een kwartier gezeten (na het doneren nog even ''rusten'') en daarna nog 5 minuutjes wat gegeten en gedronken en toen gegaan.. Heen en terug duurt mij langer
Edit] De naald doet echt geen pijn, ik vond het naaldje in de vinger meer pijn doen :')
Maar ik heb er ook weleens een kwartier over gedaan.
Mayflower_ schreef:Ik heb ook O negatief, dus ik ga er zovaak heen als het kan haha. Zelf ben ik ook moeilijk te prikken, daarom zet ik de naald zelf (ik weet wat ik doe). Het is zelfs zo erg dat ik nu al weet waar de naalden en spuiten liggen.

Mayflower_ schreef:Ik heb ook O negatief, dus ik ga er zovaak heen als het kan haha. Zelf ben ik ook moeilijk te prikken, daarom zet ik de naald zelf (ik weet wat ik doe). Het is zelfs zo erg dat ik nu al weet waar de naalden en spuiten liggen.
vuurneon schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb ook O negatief, dus ik ga er zovaak heen als het kan haha. Zelf ben ik ook moeilijk te prikken, daarom zet ik de naald zelf (ik weet wat ik doe). Het is zelfs zo erg dat ik nu al weet waar de naalden en spuiten liggen.
Junk
(Wel ideaal dat je jezelf kan prikken. Ik zie mijn ader amper liggen dus dat durf ik ook niet aan hihi)
It's all I need..
Mayflower_ schreef:vuurneon schreef:
Junk
(Wel ideaal dat je jezelf kan prikken. Ik zie mijn ader amper liggen dus dat durf ik ook niet aan hihi)
It's all I need..
Nee maar ik kom er al jaren, ga er 1x in de 3 maanden heen.
Ik mag maar 3 keer per jaar, maar zou wel veel vaker willen. Maar dit kan dus niet? Mayflower_ schreef:vuurneon schreef:
Junk
It's all I need..
Nee maar ik kom er al jaren, ga er 1x in de 3 maanden heen.
Ik mag maar 3 keer per jaar, maar zou wel veel vaker willen. Maar dit kan dus niet?[/quote]
Vergeten erbij te vermelden. 
Mijn eerste keer was vlak voor Sinterklaas (ik kreeg banketstaaf als lekker hapje, echte, dus niet die van de Boktcensuur
) en ben nu 4x geweest (nov, jan, mei, aug). Dus ben ik eerdaags weer eens aan de beurt en wordt dat keer nummer 5!