JessAndHope schreef:Euhm... Hans Anders?
Ik krijg gratis meetingen, al wil ik ze om de week bij wijze van spreken. En alle lenzen zijn mogelijk.
Daarnaast doe ik mee met een 'spaarplan'. Kost me €8,00 per maand en na 6mnd kan ik mijn nieuwe set afhalen zonder bijbetaling. Oftewel... per 6mnd ben ik €48,00 euro kwijt, inclusief vloeistof!
Ben wel zelf juist iets duurder gegaan naar lenzen die meer zuurstof doorlaten. Ik heb mijn lenzen nml zó ontzettend lang in op een dag, dat mijn ogen beschadigd raken door gebrek aan zuurstof en drogen ogen met dank aan mijn reuma. Tot nu toe bevallen ze prima en nog betaal ik na 6mnd maar 25 euro bij!
De lenzen van Hans Anders zijn inderdaad prima, zolang je "simpele" lenzen draagt. Ik heb ze jaren gedragen met -8. Inmiddels heb ik een cilinder en multifocale lenzen en die heeft H. Anders niet. Nu heb ik ze van Eyewish, € 215 per half jaar (6 paar maandlenzen, incl. vloeistof en controle). Bevallen ook prima.
Ik draag vanaf mijn 11e jaar lenzen en vroeger was dit op advies van de oogarts via Occulenti.
Ik zeg absoluut niet dat alles even slecht is maar de onderlinge verschillen zijn wel echt duidelijk...